25 Nisan 2015 Cumartesi

Mim | Kitap gibi tilki!

Herkese merhaba~
Normalde bir süre daha görünmemeyi planlıyordum çünkü saçma günler geçiriyorum. Yazdıklarım bir garip gözüküyor ve siliyorum gibi gibi. Normalde daha sonraya bırakacaktım ama Gölge'yi büyük ihtimalle veterinere götürüp kısırlaştıracağız ve ben büyük ihtimalle Gölge'den daha fazla panikliyorum.
Her neyse, bu mim beni heyecanlandırıyor. Shuu-san'a mimlediği için çok teşekkür ederim.Elimden geldiğince ciddi/normal cevap vereceğim. İyi okumalar.


1- Adı ne olurdu ?

Tilki'nin Hayatı, gibi bir şey olurdu sanırım. Aklıma gelen en iyi şey bu. Ayrıca uyacağını da düşünüyorum.

2- Nasıl bir kapağınız olurdu ?

Krem rengi bir arkaplan üzerine bir kızıl tilki olabilirdi. Kızıl tilkiler iyidir!

3- Arka kapak yazısı ne olurdu ve ön sözünde ne yazardı ?

Arka kapakta, ''Bir tilkiye asla güvenmeyin. Çünkü onlar yalancıdır ve her savunmasız olduğunuz anda sizi ele geçirebilecek iblisler gibidirler. Kısaca tilkiler iblistir, bu yüzden hayatınızda yapacağınız son şey onlara güvenmek olsun.'' gibi bir şey yazardı.

Ön sözde ise, ''Bu ön sözü okumak zorunda kaldığınız için üzgünüm. İnanın bana bunu istemezdim. Çünkü çoğu kişi ön sözleri gereksiz ve saçma bulur. Büyük ihtimalle bu ön sözde o gereksiz ve saçma olan ön sözlerden biri olacak. Her neyse, daha fazla uzatmadan bir tilkinin dünyayı ne denli ürkütücü gördüğünü beraber öğrenelim~'' gibi bir şey olurdu.

4- Kime ithaf olurdunuz ?

Beni arkadaşı olarak görebilen herkese ve sevebildiğim insanlara. Ayrıca tilkilere.

~

Yine ciddi olamayan bir mim.
Aah, en azından denedim. Şunu söylemeliyim ki en çok hoşuma giden mim olabilir. Okuması da yazması da güzel bir mim.
Fakat mimleyebileceğim insan yok. (Herkes mimlenmiş. ;w;)
Bu yüzden okuyup yapmak isteyenler olursa yapabilirler. Hatta yapsınlar. Daha fazla mim okumak istiyorum, ahahahahaha!
Pekala, şimdi ayrılık zamanı. (Çok duygusal. T-T)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Abi çok hoş ya, galiba ben de üstüme alınıp yapacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alın üstüne alın addsgfsd
      Bir daha mim denk gelirse direkt sana postalayayım bari. 。◕‿◕。
      *mimlenecek kişi çıktı diye sevinir*

      Sil