18 Mayıs 2014 Pazar

Mim; Siz Hiç..

Ehem ehem, tekrar karşınızdayım. Ve evet bir mim ile.
Sevgili Miss Grumpy -sanırım bu şekilde hitap etmem gerekiyor o.o- mimlemiş. Fakat ben bunu az önce gördüm. Resmen feci şekilde kendime kızdım. Tekrardan özür diliyorum çok sonra gördüğüm için. Q^Q
Ayrıca mimlediğin için çok teşekkürler. Feci şekilde sevindim. u.u

Şimdi, mim'e başlayalım. :3

-Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi ?
Kesinlikle, hayır. Ayrıca gerçek aşk denilen bir şey olduğunu sanmıyorum. Yani gördüğüm kadarıyla yok.

-Siz hiç acı çektiniz mi ?
Fiziksel olarak hayır. -serçe parmak ile ilgili olaylar hariç, onları karıştırmayalım- Duygusal olarak dürüst olmam gerekirse, evet çektim. Ama bunun sonucunda kendimi bir şekilde değiştirdim. Sonucu iyi olan acılardı yani. (Ne saçmaladım ben şimdi ?)

-Siz hiç insanların taa gözlerinin içine baktınız mı ?
Biriyle konuşurken veya birini dinlerken mutlaka göz teması kuruyorum. Hem dinlediğimi göstermek için, hem de dinleniyor muyum dinlenmiyor muyum onu anlamak için. Ama çoğu zaman insanların gözlerini incelemeyi sevdiğim için gözlerinin içine bakıyorum. O konuda küçük bir takıntım olabilir.

-Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı ?
Küçükken evet. Bunu sık sık yaptığımı çok iyi hatırlıyorum. Ama şuan hayır. Çünkü en son salıncağa bindiğimde sonucu kötü olmuştu. Popo üstü düşüp 2-3 gün yürüyemedim. (Çok kötüydü, çook!)

-Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde kendinize bayılana kadar güldünüz mü ?
Evet. Zaten bir gülmeye başladım mı duramıyorum genelde. Ayrıca kendim düşünce ayrı bir komik oluyor. Komik yani.. o.o

-Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı ?
O nedir ? o.o Ben hiç parmak yarışı yapmadım. Ne olduğunu bile bilmiyorum, aslında.

-Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne kadar tutabileceğinize baktınız mı ?
Hayır, bakmadım. o.o

-Siz hiç ruh çağırdınız mı ?
Hayır, Corpse Party izledikten sonra yapmaya cesaretim yok açıkçası.-Siz hiç altın günü yaptınız mı ?
Hayır. o.o-Siz hiç pamuk şeker yerken elinize gözünüze bulaştırdınız mı ?
Birkaç defa oldu. Ama pamuk şeker kafam kadardı. Öyle bir şeyi elime gözüme bulaştırmadan yemem imkansızdı.-Siz hiç gece yarısı uyanıp sevdiğinizin nefesini dinlediniz mi ?
Ben ve gece yarısı uyanmak. Çok yanlış!

-Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı ?
Bir kere denemek için köpük banyosu yaptım ama saatlerce durmadım. Neden ? Çünkü sıkıcı.

-Siz hiç çıplak ayak çimlerin üstünde yürüme zevkini yaşadınız mı ?
Evet, harika bir his! Tarif edilmesi neredeyse imkansız.

-Siz hiç yağmur altında çılgınlar gibi koştunuz mu ?
Evet. Hatta özellikle dışarıda manyak gibi yağmur yağarken dışarı çıkıp koşturduktan sonra su gölcüğüne zıplayıp sırılsıklam bir şekilde eve dönmüştüm.

-Siz hiç günü hayıflanmadan geçirebildiniz mi ?
Şu sıralar hayır. Ama daha önceden olmuştu.-Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi ?
Yapmışımdır herhalde.-Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takımla alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi ?
Takım tutmuyorum. Alakam yok bu tür şeylerle.-Siz hiç yardımlaştınız mı ?
Yardımlaşmak iyidir. Yardımlaşmayı severim. Ama o yardımımı hak ediyorsa. Yani işi düşünce gelenlere yardım etmiyorum genelde.-Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli olan birine yerinizi verdiniz mi ?
Daha önce başıma gelmediği için yapmadım. Ama olsaydı yerimi verirdim.

-Siz hiç cep telefonunuzu evde bırakıp çıktınız mı ?
Arayan biri olmadığından çoğunlukla evde kalıyor kendisi. Ama ben telefonu müzik dinlemek için kullandığımdan genellikle yanımda oluyor.-Siz hiç "etraf ne der" diye düşünmeden bir kez olsun rahat hareket ettiniz mi ?
Hayır, insanların dediklerine fazla takıyorum çünkü.-Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi ?
Hayır, yaşayabileceğimi de pek sanmıyorum ama yine de bu tür bir şey için erken. Daha her şeyin başındayım.


Vee mim burada bitiyor. Fakat bir tane not var.


ÇOK ÇOK ÖNEMLİ NOT :
Mim'in amacı sorulara cevap vermek değilde kendi "siz hiç...?" lerinizi bulmakmış. Mimlediğim arkadaşlar isterlerse kendi siz hiçlerini bulabilirler ama isterlerse soruları da cevaplayabilirler. Sonuçta battı balık yan gider. 
Şimdi de benim mimlediklerim;
Kagatsuki - Shuu-san - Alice - Mitsuki  başta olmak üzere -mimlenmediyseler tabii ki- okuyan herkes yapabilir. o.o Aklıma gelenleri şey ettim ben. Öyle yani.



Bir daha ki sefere görüşmek üzere !
Güle güle~

Geçenlerde bunu buldum.
Fazlasıyla hoşuma gittiği için koymak istedim.

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler Kitsune-san! ^-^ Ben de mimi çok beğenmiş ve yanıtlamak istemiştim ama sen beni yazmasan asla yapmazdım sanırım. xDDD Vallahi bende senin yaptığın şekilde yaptım. u_u Soruları değiştirip sorardım da üşendim şimdi ve çoktan yanıtladım. Bir ara edit'lerim belki. O.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an ikilemde kaldım. Mimlesem mi mimlemesem mi diye. İyi ki mimlemişim o zaman diyorum. ^-^
      Mim'in amacını en az 4-5 defa okudum ama hala çok az anlamış durumdayım. Beynim biraz az çalışıyor sanırım. o.o

      Sil