5 Temmuz 2014 Cumartesi

Misao | 2.02 (Eski Versiyon)

Herkese merhaba!
Uzun zaman oldu ve ben ciddi anlamda bir şeyler yazmayı özlediğimi fark ettim.
Ehem ehem, yazmadığım aralıkta iki oyun birden bitirdim. The Crooked Man ve bugün size kısaca tanıtacağım Misao.
The Crooked Man'i Shuu-san'ın yazısını görmem ile günlere yayarak oynadığımdan, (Oyunu bitirmem en az 1-2 ayımı aldı sanırım.) bir Misao kadar iyi hatırlamıyorum. Bu yüzden onu oyunu 2. defa bitirdiğimde ek sahne ile birlikte anlatmaya karar verdim sanırım.
Şimdiden iyi okumalar. ^-^

Yazıya bu komik -gibi- olan fanartımsı şey ile başlamak istedim. Çizen kişinin deviantart'ına da buradan bakabilirsiniz.

Oyunda ana karakterimiz Aki. (Her ne kadar başlangıçta adını istediğimiz gibi değiştirebiliyorsak da ben orjinal olarak bıraktım oynarken.) Bana göre pekte normal olmayan bir lise öğrencisi. Sınıfında Misao adında bir kız var. Sessiz ve nazik bir kız. (Ayrıca bana biraz da utangaç gibi geldi.)
Oyun, Aki'nin rüyasında Misao'nun yardım istediğini duymasıyla başlıyor. Ardından uyanıyor ve okula geç kaldığını fark ediyor. Koşa koşa hazırlanıyor. Evden çıkarken Misao'nun 3 ay önce kaybolduğunu ve bir daha haber alınamadığını, herkesin onun öldüğünü düşündüğünü fakat kendisinin bunu inanmadığını anlatıyor.
Sonra evden çıkıyor ve okula gidiyor.
Okulda rüyasını düşünürken Sohta -kendisi öğretmen- Aki'yi uyarıyor.






Daha sonra zil çalıyor ve teneffüse giriyorlar. Bu sırada da, Ayaka geliyor. Ayaka, Aki'nin yakın bir arkadaşı diyebiliriz. Kendisi öğretmenimiz Sohta'ya feci takıntılı ve Aki'ye hep ondan bahsediyor.
Bir de her sınıfta olduğu gibi bu sınıfta da havalı tiplerimiz var.

Bu Tohma açıkçası bu grup içinden az çok sevdiğim bir karakter oldu kendisi. Neden bilmiyorum. Normalde çok itici bir karakteri var.. Yani.. Sanırım.



Bu da Yoshino. Onun için söyleyebileceğim tek şey şu; Sınıftaki o iğrenç sinir olduğunuz kızdan veya kızlardan farkı yok.


Kudoh hakkında pek söylenecek bir şey yok. (aslında var ama spoiler'a giriyor) 

Saotome'de Yoshino'nun daha saf ve salak gözüken versiyonu diyebiliriz. Yani. Ama tipi yüzünden bir şey diyemiyorum çünkü çok tatlı. o.o

Aki ve Ayaka konuşurken, bu yukarıdaki dörtlüden Yoshino bir lanetten bahsediyor, Tohma bunu saçma bulduğu için dalga geçiyor. Yoshino ciddi olduğunu diğer sınıflardan bir çocuğun tuvalette saldırıya uğradığını söylüyor. Daha sonra bunun Misao'nun laneti olduğunu düşündüğünü de ekliyor.
O arada elektrik falan kesiliyor. Yoshino, Misao'nun onlara cidden sinirlendiğini/deli olduğunu söylüyor. Sonra Aki tekrar Misao'nun sesini duyuyor. Onun kendiyle konuştuğunu sesli bir biçimde söylüyor.
Tohma burada Aki'ye adeta ''Sen ne diyorsun len?!'' diyor.
Ekranda ''Find me...'' yazısı çıkıyor ardından ekranı kaplayacak kadar çok, ''Find Me'' ve ''Help Me'' yazıları çıkıyor.

Bknz;



Hemen sonrasında da başka bir dünyaya geçiş yapıyorlar.

Oyunun başı bu şekilde.
Diğer dünyada da, amacınız Misao'nun parçalarını bulmak. (6 tane var.) Ben bunu yaparken biraz yardım aldım. Fakat kesinlikle zor bir oyun değil. Yani The Crooked Man'de harcadığım çabanın çeyreğini bile harcamadım bu oyunu oynarken. Zor olmadığı için ve heyecanlı devam ettiği için tek oturuşta bitirdim.
Her ne kadar daha oynamadan spoiler alsam da heyecanlıydı.

Bu arada Misao'nun ve Mad Father'ın yapımcısı aynı. Bu yüzden;
Biri bu gizemli adam. Mad Father'da da feci gizemliydi bu. u.u

Miss Library diye geçiyor fakat daha sonradan ona bir isim verebiliyoruz. Normalde adı Novella fakat ben Aya ismini verdim çünkü.. Nedenini söylememe gerek yok.
MEH.
Bu arada Mad Father oynamayanların burayı geçmesini istiyorum çünkü spoiler olabilir. (Secret Ending'i bilmeyenler için de geçerli biraz. Aslında baya)
Her neyse, secret ending'de Alfred -Aya'nın babası- Aya'nın klonunu yapmıştı. Ve wikiden öğrendiğim kadarıyla da Novella, Aya'nın klonu.


Her neyse, oyuna geri dönelim yoksa Mad Father'ı 3 kez oynamış bir manyak olarak yazıyı amacından saptırma ihtimalim yüksek.
Aslında ben Aki'de de bir şeyler olduğunu düşünüyorum. Yani kim böyle bir şey der ki ?



KİM?!
Bir de ''Teehee!'' diyor. 

Bir de oyunda birkaç tane jumpscare olduğunu söylemem gerek ama çok korkunç değiller. Sadece bir anda korkuyorsunuz ve geçiyor.

Tüm parçaları bulduktan sonra iş bitmiyor. Birini ya öldüreceksiniz ya da öldürmeyeceksiniz. Biri oyunun kötü sona gitmesine diğeri iyi sona gitmesini sağlıyor.
İyi sona gitmediğiniz zaman bildiğim kadarıyla gerçeği öğrenemiyorsunuz. (büyük ihtimalle yine yanılıyorum) İyi sona gittiğiniz zaman hem gerçeği hem de giriş ekranında soru işaretli olan yerde ne olduğunu öğreniyorsunuz..

Bunda da gerçekte tam olarak ne olmuş ne bitmiş onu öğreniyorsunuz. Sonu hariç hepsinin videosunu çektim. Büyük ihtimalle yazının en altına koyarım.


Videolar spoiler içeriklidir. Sonra izleyip bana laf etmeyiniz ben uyarımı yaptım. u.u
(Bu arada ses falan yok sanırım. İdare edeceksiniz. u.u)







Ve sonunda bitti.
Şuan saat 07:10, resmen kendimi bir yazı için feda etmiş bulunmaktayım. Büyük ihtimalle 4-5'e kadar uyuyacağım.
Lütfen yorum yapmayı veya şu tepkilerden birine tıklamayı unutmayın. Bir sonraki yazıya kadar...

Güle güle~

10 yorum:

  1. Sen yeni spritelar olan (Aki'nin sürekli gülümsemediği sgfg) ve biraz daha değişik versiyonu oynadın mığ? c;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense tam benim oyunu indirdiğim zamanda çıkmış olduğundan oynayamadım. Ama büyük ihtimalle oynarım. ._.

      Sil
  2. c: yerine c; yazmışım asdf ve o yeni versiyonu yani

    YanıtlaSil
  3. Tohma cidden aslında itici biri ama insan öyle çok da nefret edemiyor niyeyse. Onun dışında güzel yazmışsın yine, iyi bir tanıtım olmuş bence, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim.
      Tanıtım yazılarımın hala yetersiz olduğunu düşünüyordum ama bu yorumu görünce açıkçası sevindim diyebilirim. ^-^

      Sil
  4. Onigawaraaaa ♥ Mad Father'da çok iyiydi o ya ;w; *favori karakteri olduğunu ifşa eder*
    Misao'nun çok şok geçirdiğim kısımları olmuştu ya. Telefonun yanından geçerken şok geçirip ölmesi gibi, sonra hayalet piyano çalarken ayağa kalkınca hayalet tarafından öldürülmesi gibi (ugh... ondan hala korkuyorum) daha aklıma gelmiyor bile *-*
    Bu arada yeni bir versiyonu çıkmış sanırım bu oyunun geçenlerde facebook sayfalarından birinde görmüştüm. Oyunu değiştirip durmaktansa neden devamı gibi bir şey yapmıyorsunuz ki... Tadı kaçıyor böyle olunca... Belki de yapmaya üşeniyorlardır neyse -.-
    Bu güzel yazı için teşekkürler Kitsune-chan :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden, yani mesela neden Aki'nin kırmızı gözlere sahip olduğu hakkında bir şeyler yapılabilir! (Cidden.. Korkutucuydu kırmızı gözlere sahip olması.)
      Bir de ben oyunu tam indirdikten sonra yeni versiyon gelmiş. Deli oldum resmen. Q^Q
      Teşekkür ederim, Shuu-san. u.u

      Sil
  5. Tepkilerden hangisine tıklayacağımı şaşırdım :D ''süper! '' filan arıyordum :D

    Valla 7'e kadar emek sarf etmişsinn öncelikle emeğine sağlııkk sonra da ellerine süper olmuş! benim gibi Fransız bile zevk aldıysa okumaktaaannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okuduğun için ve yorum yaptığın için. Çok mutlu oldum. :D

      Sil