30 Aralık 2014 Salı

Mutlu Yeni Yıllar(?)~!

Herkese merhaba~

Son birkaç gündür hem stresli hem de heyecanlı anlar geçiriyorum. 2015'e gireceğiz ve benim ilginç şekilde planlarım var. Geçen 2 yılda olduğu gibi arkadaşlarımla kutlayacağım. Umarım eğlenceli geçer.

Geçen yıl -2013- benim için saçma bir yıldı. Bu yılda da fark eden pek bir şey yoktu. Ama düşüncelerimin biraz daha değişmiş olmasından dolayı çok ağır bir şekilde üzülmedim. Daha iyi geçti yani.

2015'in ise bundan daha iyi geçmesini umut ediyorum.
Herkesin yeni yılı kutlu olsun! Umarım iyi, huzurlu ve mutlu bir yıl geçirirsiniz~






Not: Normalde bu yazıyı 31'inde yayınlamam gerekiyordu ama meşgul olacağımı varsayarak biraz daha erken yayınlamanın daha uygun olduğuna karar verdim.

6 yorum:

  1. Seneye görüşür- *çığlık sesleri* *bağıran kedi sesi* *araba çarpışma sesi* *ekranda benim ölü bir fotoğrafım belirir*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım o ölü fotoğrafta için dışına çıkmamıştır. Lütfen öyle olmasın. :c

      Sil
  2. vayy arkadaşlarla yılbaşı özendim. umarım güzel geçer. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel geçti diyebiliriz. Uyuma zamanı geldiğinde bir arkadaşım horlayıp beni uykusuz bırakmasaydı daha iyi olabilirdi. :D

      Sil