24 Temmuz 2017 Pazartesi

4. Yıl Özel (Olmayan) Yazısı

Herkese merhaba.
Normal şartlarda bu blogdaki hala duran ilk yazıyı paylaşmamın üzerinden 4 yıl geçtiğini hatırlamam ama Facebook sağ olsun. Hatırladım.
Bu yazının aslında pek bir amacı yok. Yani teşekkür dışında.

Pekala, 3. yıl için yazdığım yazıda olduğu gibi başlayalım.
Yazılarımı okuyan, okumayan, yorum yazan ve yazmayan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Bloga başlarken bu kadar insan ile konuşma veya tanışma fırsatım olacağı hiç aklıma gelmezdi. Bu benim için büyük bir şey. Tamam, burada yüzlerce kişiye konuşmuyorum ama benim için 10-15 kişi bile büyük bir sayı.

Şu 1 yıl içerisinde değişen şeylere de bir göz atalım. Çünkü aklıma başka bir şey gelmedi ve bu yazının biraz uzun olmasını istiyorum.
İlk değişen şey fazlasıyla azalan yazı sayısı, 18'den 7'ye inmiş, trajikomik. Ayrıca gelen 7 yazının 2-3 tanesinin yararlı bir şey olduğunu düşünürsek, pEK İYİ DEĞİL! (Abartıyorum o kadar değil.)
Kişisel olan değişiklikler ise arkadaş çevremde olan çok küçük bir genişleme, sık konuştuğum arkadaşlarım yine sayılı ancak normal konuştuğum kişiler eskisine oranla biraz daha fazla.

Tamam, kısaca blogda şuan ilk yazı olan yazının bana ne kadar cringe yaşattığı hakkında konuşup, 4. Yıl Özel (Olmayan Yazısı'nı bitireceğim.
Bu yazı çok cringe, o kadar ki okuyamıyorum bile ve yazıyı yazan eski beni tokatlamak istiyorum.

Bir sonraki yazıda görüşürüz, kendinize iyi bakın.


2 yorum:

  1. Yüz yıl sonra geri döndüm, bu yazıyla karşılaştım, cringe yazını da okudum ^3^ O kadar cringe değil. Güzel bir başlangıç olmuş işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin~
      Yazma şeklim o zamanlar daha farklıydı, sanırım ondan dolayı cringe yaşatıyor bana.
      Teşekkür ederim. :')

      Sil