14 Şubat 2018 Çarşamba

14 Şubat | Bu yazının bir anlamı yok.

Herkese merhaba!
Umarım iyi bir gün geçiriyorsunuzdur. Benim günüm fena değil denilebilir.
Benim gibi sevgiliniz yok ise bir miktar boş geçen bu günde sevgilim olmasa bile değer verdiğim insanların sevgililer gününü kutlamaya karar verdim.
Bu yüzden;

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun~! <3

Umarım sizde sevgiliniz yoksa bile değer verdiğiniz insanların sevgililer gününü kutlarsınız. Gerçi kutlamayıp bugünü normal bir gün olarak da sayabilirsiniz. Sonuç olarak değer verdiğini bir insan ise her gün ona değer verdiğinizi veya onu sevdiğinizi belli etmelisiniz değil mi?

Bu anlamı olmayan yazı (ve bundan önceki reklam için..) cidden üzgünüm. Nedense bir şeyler yazmak istedim. Vakit bulduğumda Norn9 yazısında ilerleme kaydetmeye çalışacağım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!!


5 yorum:

  1. Nyaaa geç oldu ama senin de kutlu olsun Kitchan~
    Bundan önceki reklamı okurken günün anlam ve önemini iğnelemek amaçlı bir şeyler yazdığını düşünüp okumaya başladım sonra baktım bambaşka bi olaymışfdgsf
    Oyun yazılarını okumak için sabırsızlanıyorum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim~
      İçerik olarak çok tuhaf bir reklam o sanırım sdjfklsd Doğru düzgün okumadım bile gerçi kfjsd
      Umarım yakın zamanda yazabilirim ve yazdığım şeyler hoşuna gider :3 <3

      Sil
  2. 14 Şubat benim için çok anlamsız bir gün olsa da böyle senin gibi ince düşünen insanlar günü özelleştiriyor :') Senin de sevgililer günün kutlu olsun hehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıllarda benim içinde çok anlamsız bir gündü tam bir sap olduğum için ama bu yıl sevgilisi olsun olmasın herkesinkini kutlayayım dedim böyle bir şey oldu. Özelleştirebildiysem ne mutlu bana :')
      Ve teşekkür ederim~

      Sil
  3. İnsan sevdiğine değer verdiğini hergün göstermeli değil mi? Elbette sevgilisi olan ile olmayanın bu tarz günlere bakışı farklı olacaktır. Biraz geç gördüm ama hoş bir paylaşım teşekkürler.

    YanıtlaSil