31 Aralık 2018 Pazartesi

Yeni Yıl (2019)

Herkese merhabalar!
Umarım iyisinizdir ve mutlusunuzdur!
Ben tuhaf bir şekilde iyi hissediyorum. Endişeliyim biraz ancak eminim iyi olacak!
Bir yıl daha bitti ve inanması biraz zor geliyor. "Bir yıl daha yaşadım!" gibi hissediyorum nedense, sanki ölecekmişim gibi.. Tuhaf bir şekilde sanırım neredeyse hiç hastalanmadan bitiriyorum bu yılı, elbette ufak tefek şeyler oldu ancak uzun bir süre yatıp dinlenmeme neden olacak bir şey hatırlamıyorum. Turp gibiydim cidden. Gerçi benim de farklı yönlerden hastalandığım old-

Her neyse!
Bu yıl da her zaman olduğu gibi yeni yıl yazısı yazıyoruz ve aslında bakınca bunun herhangi bir anlamı yok. Ama yine de yapıyoruz çünkü bir kere başlanan işi bitirmek lazım.
Geçen yıl yazdığım yazıda daha iyi şeyler olacağından bahsetmişim. Bu yıl yaşadıklarımın ne kadarı iyiydi bilmiyorum ama bu yılın da parladığı anlar vardı.
Bolca hata yaptım ve bolca ağladım.
Her seferinde bir şekilde dersimi aldığımdan ve aynı şeyi yapmadığımdan dolayı sanırım problem yok. (Hayır, aslında aynı şeyi yaptığım birkaç durum oldu ancak umarım bu sefer dersimi iyice alırım.)
Tanıştırayım, bu Çiko.
Kendisi Gölge'nin yavrularından biri ve babasının kopyası.

Bu yıl müzik anlamında çok ciddi bir çalışma yaptım ve aşırı geliştim. Haziran ayından Eylül ayına kadar ciddi bir çalışma içerisindeydim ve bunun bana aşırı katkısı oldu. Çok çok rahat bir şekilde parçaları çözüyorum. Zorlandığım kısımlar da oluyor ancak üstesinden gelmeyi bir şekilde başarıyorum.

Tek sorun motivasyon.. Yeni yılda cidden en çok istediğim şey bir şeyler yapabilmek için motivasyonumun olması. Bu konuda da koyduğum günlük hedefler umarım yardımcı olur.

Sanırım daha fazla söyleyeceğim bir şey kalmadı, zaten gereğinden fazla uzattım. Bunun bu kadar ciddi olmaması gerekiyordu! Ama oldu..
Umarım gelecek yıl bu blogu bu kadar yalnız ve yazısız bırakmam sadhjsd

Hepinize mutlu yıllar~!
İyi bir yıl geçirin~!
Dışarı çıkıp eğlenecek olanlar benim yerime de eğlenin lütfen!
Veya arkadaşlarıyla geçirecek olanlar!
Ben evde Gölge'yle beraber geçireceğim çünkü randevumuz var. ;)

Kendinize çok iyi bakın, seneye görüşürüz~!
(Bu espiriyi hep yapmak istedim affedin lütfen.)

Gölge ve tırmalama tahtası.
Benden daha çok sevdiği bir şey varsa o da bu tahta.

2 yorum:

  1. Espriye o kadar alışmışım ki tepki vermedim. Sonra dönüp tekrar okuyunca bi bulantı geldifdgs
    Bu arada Çiko acayip tatlı! O da sizinle mi kalıyor? :3
    Müzikte kendini geliştirmeni hayranlıkla takip ediyorum. Umarım bu konuda koyduğun hedefe ulaşabilirsin. Daima takipçinim! :3
    İyi yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu neden geç gördüm hayııır. ; w;
      Çiko bizimle kalmıyor maalesef, sahiplendirdik. Ancak arada sırada gidip görüyorum. :3
      Yaaa utandırıyorsun beni >///< Çok teşekkür ederim.
      İyi yıllaaar~!

      Sil