19 Mayıs 2015 Salı

The Sand Man | Who is still up at this hour?

Herkese merhaba~
Yazının kendisine geçmeden önce neden tekrar yazdığımı açıklamam gerekecek sanırım, ilk oyun yazıları biraz spoiler içerikli ve pekte düzgün olmadığından gerek duyduğum bazı yazıları baştan yazmam gerekecek. (Başıma iş açacağım yani.) Bu sefer olabildiğince spoiler olmayacak. Yani umarım..
Her neyse, daha fazla uzatmayayım~

~

Sandman, Uri tarafından yapılmış Strange Man serisinin ikinci oyunu olan bir oyun.
Serinin ilk oyunu The Crooked Man'e göre çok çok daha az korku içerikli olduğundan rpg maker korku oyunlarını oynamak isteyen ama hafiften korkanlar için başlangıç olabilecek bir oyun.

Sandman benim ilk rpg maker oyunumdu. İlk kez oynadığımda o kadar korkmuştum ki sesi kapalı bir şekilde oynamıştım. Şuan hatırlıyorum da o kadar da korkulacak bir şey yokmuş.
Oynama açısından biraz zordu gerçi çünkü korku olmayınca bol bol puzzle ve yön tuşlarını kullanmaya yönelik birçok şey oluyor. Ama yine de eğlenceliydi ve hafifte olsa bir gerilim vardı.

Konuya dönelim.
Ana karakterimiz Sophie, insomnia hastalığına sahiptir ne kadar denerse denesin hiçbir şekilde uykuya dalamamaktadır. Bir gece bir gariplik fark eder, saatler durmuştur ve şehirdeki herkes derin bir uykuya dalmıştır. Yani, Sophie haricindeki herkes.. İnsanların uykularını kontrol eden Sandman herkesi sonsuz bir uykuya yatırmıştır ve onu durdurabilecek tek kişi Sophie'dir.


Oyunda bulunan sonlardan bahsedecek olursam 4 tanesi kötü, 1 tanesi iyi son olmak üzere 5 tane son var. (Bir tane de Sandman ile ilgili iyi son varmış. Görmediğim/Hatırlamadığım için tam bir şey söyleyemeyeceğim. Wiki'nin yalancısıyım.)
Benim ilk aldığım son kötü sonlardan biri olan Queen of the Night'dı, bana göre en hoş kötü sondu. Sophie.. Çok havalıydı.
İkinci defa oynadığımda da iyi sonu almıştım. Kötü sonları daha çok sevsem de, iyi sonda hoştu.

~

Her neyse, bu kadar gevezelik ettiğim yeter.
Sonlar, karakterler ve benzeri şeyleri öğrenmek için buraya, indirmek için ise buraya tıklayabilirsiniz.
Başka bir yazıda görüşmek üzere~

3 yorum:

  1. Evet ben angels of death'deki ilk yorumu yapan kişiyim.. Yani aynı kişi (hadi canım!ASDSDGFH). Neyse. Oynamak istediğim bir oyundu, bu tanıtımı okudum, artık oynamaya varım. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (angels of death'deki ilk yorumu yapan kişi derken, o oyun hakkındaki yazına yaptığı yorumı kast ediyordu) (*Bknz:şimdi biri çıkar yanlış anlar falan)

      Sil
    2. Umarım oynarken eğlenirsin, rpg maker korku oyunlarına başlangıç oyunumdu Sandman. (Gerçi ne kadar iyi bir başlangıç orasından emin değilim.)
      Neyse fazla uzatmayayım,
      iyi oyunlar diliyorum sana! \(^▽^)/

      Sil