22 Temmuz 2015 Çarşamba

Animeli Mim?

Herkese merhaba~!
Gecenin bir saati yazmam ayrı bir mesele, işimin başımdan aşkın olması ayrı bir mesele. Her ne kadar boş boş oturuyor gibi olsa da beynimde onbin tane plan dönüyor.
Bunları geçelim. Shuu-san'a mimlediği için teşekkür ediyorum.
Umarım bu mim beni öldürmez.


1- İlk olarak animeye nasıl başladın ? Nereden öğrendin ?

Normal yollarla başladım? İlk başta nefret edip (geçerli sebeplerim vardı) sonradan hoşuma gitmişti.
Bir arkadaşımın anlatmasıyla öğrendim?


2- İlk izlediğin animenin adı ve konusu ne ?

7-8 yaşındayken izlediğim Yu-Gi-Oh! ve Pokemon'u saymıyorum.
Vampire Knight. Çoğu kişide gördüğüm için artık klasik bu. Ama iyi bir başlangıç animesi, ona lafım yok. Konuya gelirsek,
Yuuki Cross adında bir ana karakterimiz var. 5 yaşındayken bir vampirin saldırısına uğrayacakken Kuran Kaneme tarafından kurtarılır.
Cross Akedemisin'de güvenliği sağlayan iki kişiden biridir. 
Sonrası olaylar olaylar.

(Bir de mangayı okuyorum, terbiyesiz gibi. Pis Tilki. Azıcık güzel anlatsaydın ya!)

Arşivimde böyle bir şeyin varlığından bile haberim yoktu.

3- Çok güldüğün bir anime var mı ? Varsa adı nedir ?

Gintama!
Daha sonrasında da Level E geliyor, ama en çok Gintama.


4- Çok üzüldüğün bir anime var mı ? Varsa adı nedir ?

Shigatsu wa Kimi no Uso ve Kill La Kill'in son 4-5 bölümü falan. (Kill La Kill'de son bölümleri izlerken, Skype'de topluca ağlaşıyorduk.)


5- Favori animen nedir? 

Gintama, Psycho-Pass ve Evangelion. (Tamam tamam, pek aşırı fan derecesinde değilim ve bilgi konusunda çoğu kişiden zayıfım ama 3-4 defa izlesem sıkılmayacağım tek bu 3 seri var sanırım. Önemli olan bu!)


6- Bu sıralar izlediğin anime nedir?

Bu sıralar çok şey kaçırıyorum ben. Bir anime sitesi bakıp, ''Aaa bu gelmiş, izleyeyim.'' demeyeli kaç gün oldu bilmiyorum bile. Hetalia falan izliyordum en son ama türkçe altyazılı olanlar nedense ingilizce dublajlı olduğundan ve ben acayip sinir olduğumdan bıraktım.
İngilizce altyazılı alternatif bilenler lütfen yazabilir mi? ;w;


7- Anime mi yoksa manga mı tercih edersin?

Hızlı bir şekilde manga okumayı becerebildiğimden beri manga. Daha hoşuma gidiyor?


8- Sevdiğin live-action var mı ? 

Euuumm, hayır? Bir ara Ouran High School Host Club'ınkine bakmıştım da.. İstesem de beğenemiyorum. Olmuyor.


9- En sevdiğin anime türü nedir?

Psikoloji sanırım. İlk başladığım zamanlar doğa-üstü animeleri seviyordum da.. Bir yerden sonra sıktı.


10- En sevdiğin anime OST'u nedir?

Öncelikle.. Ost'larla pek aram yok. Yani.. Çok zengin bir şey olmayacaktır ama elimden geleni yapacağım!
Buna tapıyordum mesela. Anime de çıktığında yaşadığım duyguları anlatamam. *-*



Bir de bu var.. Hoş ama.. Değil mi?


(OST ararken bir anda kendini Unhappy Refrain'i dinlerken buldu. O yüzden
ost kısmı bu kadar.)

Bu kadar millet. :c
Ost konusunda cidden bilgisizim. Telefonumda yüklü olan iki ost'da bu. ;w;

~~~

Neyse, benim pekte ilginç olmayan mim'imi okuduğunuz için teşekkürler.
Mimleyebileceğim tek Kaiya var. Hadi çok sevgili çevirmen-san. OwO

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere~!

2 yorum:

  1. İkimiz de anime camiasına vampirli animelerle atılmışızfgdf
    + İngilizce Dublajlı Hetalia...böyk. Kissanime'de ingilizce altyazılısı var bildiğim kadarıyla. Bir bak istersen.
    Son olarak OST'lere bayıldım *^* Çok güzellermiş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik sanırım sdfjkld Vampir çekiyor herkesi ksdfsdf
      Aşırı berbattı, Romano'nun sesini duyduğum anda her şeyden soğudum. Kulaklarım kanadı resmen.
      Teşekkürler bu arada, bir bakacağım.

      Sil