12 Ağustos 2015 Çarşamba

Saçmamaçsız Mim | Bir Başka Mim Vakası Daha

Herkese merhaba~!
Tekrardan döndüm. Şu sıralar HALA keyfim yok. Adana'ya birkaç günlüğüne olsa da gelmem ve arkadaşlarımla vakit geçirmem bile işe yaramadı. Çünkü hayatım aşırı belirsizlik içerisinde.. Bu yüzden keyifsizim.
Neyse, bu yazı benim neden keyifsiz olduğum ile ilgili bir yazı değil. Bu yazı mim.
*kurduğu cümle olmayan cümleye baktı*
Mim'e başlamam gerek sanırım...
Suki'ye teşekkür ediyorum ve mim'e başlıyorum!


1- Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun. Bu  nesne ile bir anınız var mı?

Silah şeklinde bir çakmak!
Bu neden odamda diye sorarsanız, babamın tamir aletlerini koyduğu dolaptan kardeşim bulup çıkartmıştı. Çalıştığını görünce direkt aldım ve el koydum.
Bir ara kağıt falan yakıyordum onunla, eğlenceliydi. Ama şimdi ancak bir şeyler ararken, ''Aaa, bu da burada mıymış?'' dediğim şanssız bir çakmak kendisi.


2- Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın. Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın.

Saçmalanmaz, taranır. *lütfen üstüme taş atın*


3- Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok o şey veya kişi ile ilgili olsun.

S u gibi garip
U mut gibi acayip

Ş imdi ne söylemeliyim
İ çme şunu hayvan gibi
Ş alak mısın acaba
E mzik takayım mı sana
S andıkta bir kedi
İ işim ne burada benim

(neden bu bana oluyor..)


4- Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun. Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun. Lütfen ben bir kuş gördüm. Yada bizim evde oyuncak ayı var gibi cümleler olmasın olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun. Hadi saçmalama potansiyeliniz görelim.

Pısırık gibi bakma bana, döverim seni kana kana.

(hayatım ile ne yapıyorum ben.. lütfen sessizce ölmeme izin verin..)


---

3. sorudan sonra bana bir haller oldu. Bu mim cidden acayipti, ne söylemem gerektiğini bilmiyorum. Birilerini mimlemek istemiyorum fsdfhjskf Ama isteyenler yapabilirler. Çekinmeyin lütfen.

Bu arada son günlerde baktığım çoğu blog bir gelişmiş bir gelişmiş, site gibi duruyor maşallah. Ama yine de.. Bilmiyorum. Ben sanırım ''olabildiğince'' sade takılmaya devam edeceğim.

Evvet!
Bugünlük/Bu haftalık/Bu aylık da benden bu kadar.
Ölmezsem tekrar görüşürüz dghsd
Kendinize iyi bakın~!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder