13 Ağustos 2015 Perşembe

Psycho-Pass Movie | Yazmasam Olmayacak Olan Yazı -Kitsune'nin Aşırı Fangirl Cümlelerini İçerir-

Herkese merhaba~!
Pekala uzun zaman sonra bekliyordunuz ama Psycho-Pass'ın filmini izledikten sonra spoiler makinesine dönüşüp etrafa bunları saçmak yerine daha masum bir şekilde burada saçmaya karar verdim.
Bu yüzden, filmi izlememiş olanlar.. Lütfen izleyin.

(kız demiş ne kadar etkileyici bir film kapağı)
Birileri bilir mi bilmiyorum ama Psycho-Pass kesinlikle bayılarak izlediğim, izlerken manyak manyak hareketler yaptığım, aşığı olduğum bir anime.
Neden bu animeyi sevdiğimi inanınki bilmiyorum. Gintama ve Natsume Yuujinchou'yu seven biri bağırsakların hemen hemen çoğu yerde bulunduğu polisiye bir animeyi aşırı derecede seviyor.
GARİP DEĞİL Mİ.
Animeyi sevmemin nedeni bağırsak kısmı değil. Bağırsaklara herhangi bir ilgim yok.
Aşırı kanlı animelerden hoşlanan biri de değilim.
Polisiye.. Belki.
Bilmiyorum ama bu anime cidden sevdiğim bir anime.


Az çok takip edenler filmin Ocak aylarında falan çıktığını biliyordur. Yani, gerçekten uzun süredir bekliyordum. Gintama'nın filminde de öyle olmuştu, uzun süre beklemiştik ama gerçekten iyi bir filmdi.
BU DA ÖYLE. KESİNLİKLE ÖYLE.
Bu filmden sonra hem üçüncü bir sezon çıkmasını, hem de çıkmamasını ve rüyalarımda kendi kendime bir senaryo oluşturup mutlu, normal, kötü ve gerçek son olmak üzere 4 farklı son ile kendim bitirmeyi istedim.
Ama üçüncü sezon çıkacak gibi bir his var içimde.
Kougami'yi gördük yani, imkanı yok bırakmazlar.

Kougami demişken.. Makishima var ya.
Onu da görüyoruz. *lenny face*

Ama Kougami'nin hayaleti olarak. lol
Bu sürenin kısa olması üzücü gerçi ama.. Yani normal bir şey.





Mininot; Bu neden ingilizce altyazılı izlemedin diyenler/diyecekler için. İkinci sezonun finalini hem ingilizce hem türkçe altyazılı izlediğim halde anlamamıştım. Psycho-Pass benim ingilizcemi/anlama kapasitemi arada aşıyor. O yüzden. 

Neyse, Kitsune içini dökmeye devam.
Birinci sezonda gözüken, ikinci sezonda hikayeye dahil olan ve filmde de gözüken Shimotsuki her türlü sinirimi bozmaya devam ediyor.
Elimde olsa taş ile kafasını ezeceğim, öyle sinirimi bozuyor. Sınırlı karakter nefret listemin ikinci sırasında yer alıyor. (Birinciliği Shinji'ye ayırdım tabii ki.)
Ama ''her yerde olabilecek sinir bozucu insan'' tipinde olduğundan ve ikinci sezonda az dengesiz olduğundan normal bu.

Kişiselnot; KİM BUNU DEDEKTİF YAPTI LAN?!


Bu filmde açıkça söylemem gerekir ki, arada ciddi fangirlledim.
Benim garip bir olayım var, başkalarının fangirllediği karakterlere ''Ne var bunda?'' deyip tepki bile vermiyorum yada ''Yakışıklıymış.'' deyip geçiyorum. Benim fangirllediğim karakterler daha çok.. Gintama'dakiler veya Psycho-Pass'daki Ginoza..

Bir an gerçekten burnum kanayacak sandım. Bilgisayarımın önündeki yastık olmasa alnımı yarabilirdim.


GINOZA BENİ ÖLDÜRECEK MİSİN
SÖYLER MİSİN ACABA

Cidden..
Ya neden.


Nicholas'dan bahsetmesem olmaz.
Filmin kötü adamı sonuçta.
Filmin kötü adamı olması ve filmin sonunda belden yukarısının Ginoza tarafından vurulup patlaması, daha sonrasında ise beyninin dağılmış parçalarının bile gözükmesi fanartlarının olmadığı anlamına gelmiyor.

Hayır, cidden neden var merak etmiyorum değil.


Neyse, tüm bunları geçersek film gerçekten izlemesi bile keyifli olan bir şey. Daha iyi bir kalitede olan versiyonunu bulursam tekrar izleyebilirim. -ki izlediğim şeyi tekrar izleyemiyorum-
Bu yazınında sonuna geleyim.
Saçmaladığım için üzgünüm ama bu gerekliydi. (Gerçi her türlü şekilde spoiler vereceğim ama en azından herkesin görebileceği şekilde değil.

Okumayan herkese teşekkür ediyorum. 
Ama okuyanlara da teşekkür ediyorum çünkü bu yazıya katlanabilen birileri olabilir.
Var mı?
Sanırım olabilir.
Ama umarım yoktur. Çenem hala durmuyor.
Üzgünüm.



-Ekstra-

Nicholas'ın seiyuu'sunun Hiroshi Kamiya olduğunu söylemiş miydim?


1 yorum:

  1. Ay kız az önce izledim movie yi şu yazdıklarının hepsine kocaman bir AYNEN diyorum aklımı kaçıracaktım accayip bir seri. Bu arada o lanet dedektif kızın adını unutmama rağmen ondan bahsettiğini anladım. Kafası ezilesi lanet mahlukat.

    YanıtlaSil