15 Ağustos 2015 Cumartesi

Korku Mimi | Yaşasın korku?

Herkese merhaba.
Bu mimi ''bence'' kimse okumayacak, sıkıcı bir mim olduğundan değil. Aksine okuduğuma göre eğlenceli bir mim. Ancak benim cevaplarım fazla klasik olabilir.
Bu arada Psycho-Pass Movie yazısının gittiğini fark ettiniz değil mi? Tekrar yazıp, iki yeni yazı ile geri döneceğim. Evvet, Kitsune çalışıyor!
Yazıyı tekrar yayınladım çünkü onu düzeltecek kadar vaktim yok, ki orada düzeltilmesi gereken bir şey yok.

Neyse, şuan yapılacak bir mim var. Öncelikle Atlantisli(sanırım bu şekilde hitap etmeliyim)'ye çoook teşekkürler~ *-*
O zaman başlayalım~!


1-Geçmişine inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?

Klasik ama karanlık.
Bir de babamın izlediği korku filmindeki yeşil kafalı garip yaratıklar. (Öyle bir etki bırakmıştı ki, uzun bir zaman tek başıma uyuyamamıştım.)


2- Peki artık büyüdün ama yinede korktuğun çok şey var. Nasıl bir atmosferde(yerde,mekanda)bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın?

Böceklerle dolu bir yer.
Aslında daha çok uçanlardan ve aşırı büyük olanlarla dolu bir yer. Hatta korkudan ölebilirdim.


3- Kabuslarında ne görürsen bütün gün etkisinden çıkamazsın?

Çok fazla şey var. Ama kesinlikle beynimi yoracak şekilde karışık ve tüm korkularımı içeren bir varlığın bulunduğu bir kabus. Kurduğum cümleden bende bir şey anlamadım ama böyle bir şey sanırım?

4- Düşündüğünde seni ne çok gergin hissettirir?

Kesinlikle Japon Korku hikayeleri..
Düşünmek bile gerilmemi sağlıyor


5- Yurt dışındasın ve ilk Cadılar Bayramı deneyimin. Nasıl bir kostüm giyerdin?


Lady in Red. :DDD


6- Olmasın tabi ama biri/bir şey evine girip seni öldürmek istese nereye saklanırdın?

Dolaba falan. Ama büyük ihtimalle direkt bulunurdum. ;w;

7- Ruhani varlıklar sence gerçekten aramızdalar mı?

Olabilir.


8- Yaşadığın en kötü his nedir ?

Üzerimde bir böcek gezinmesi. :))
Hemde 2-3 defa :))))


9- Bir korku filminin olmazsa olmaz unsuru ne olmalıdır sence ?

Korkutucu küçük çocuklar.
Kabuslarımdan/Kabuslarımızdan fırlamış acayip yaratıklar.
Birden fırlayan hayaletler.


10- Hiç doğaüstü olduğunu düşündüğün bir durum yaşadın mı ?

Olabilir belki, ama psikologum ''bu tür'' şeylerin gerçek olmadığını söylemişti ve korkmama gerek olmadığını da belirtmişti. O yüzden hayır da olabilir.


~~

Evveeet, bu miminde sonuna geldik.
Yine mim'i, Kaiya'ya yolluyorum. <.<
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakın~

4 yorum:

  1. Milletin "isteyen yapsın" dediği mimleri bile, üstüne vazife görmeyip yapmayan ben, bunu yaparım aga. Varsa bir itirazın SAVAŞ BENİMLE KITSUNE-SAN!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtirazım yok efendim~
      Lütfen yapınız. u.u

      Sil
  2. Sanırım ben de yapacağım. Çok ilginç ve güzel bir mim. o.o

    YanıtlaSil
  3. Rica ederiiim. Şu küçük çocuklar konusunda tamamen katılıyorum *-*

    YanıtlaSil