19 Aralık 2015 Cumartesi

Güncelleme #2 | Mutlu Haberler Galiba?

Herkese merhaba~!
Güzel haberlerim var. Yani aslında kendi açımdan falan.
Normal şartlarda bahsetmek istemiyordum ama işin ciddiyeti bayağı artınca ufaktan söylemeye karar verdim.
Sonunda Adana'dan başka bir şehire taşınıyoruz. Buraya karşı aşırı bir garezim yok ama uzun bir süredir buradayım ve iyi sayılabilecek pek bir şey olmadı burada. Tabii ki, burada edindiğim arkadaşları özleyeceğim ama ileriye bakmak gerek. (Havalı olacağım diye batırdım, çaktırmayın.)

Eveet, nereye taşınacağımızı da söyleyeyim. -bir aksilik olmaz ise- İzmir/Aliağa'ya taşınıyoruz efendim. Herkes mutlu, bende mutluyum. Ama iyi olacak mı bilmiyorum.
"Alışabilecek miyim?" diye endişeleniyorum. Gerçi bir yanımda "Amaaan, boşver." gibisinden bir rahatlık içerisinde.
Diliyorum ki 2016 bu sefer "gerçekten" mutluluk ve huzur getirir bana. İhtiyacım var çünkü.

Ehem ehem, bunun dışında uzun süredir oynamak istediğim Lamento'yu indirebildim. Kuracağım diye 1 saat kadar uğraştım ama olsun. Değdi buna, gerçi daha yüzüne bile bakamadım oyunun. Akşam yemeğinden sonra bakmaya çalışacağım.
Umarım iyi olur demeyeceğim, iyi olacağı hissi var içimde. Bu arada DRAMAtical Murder'a da amaçsız bir özlem duyuyorum. (Hala Reconnect bitmedi.) Tekrar falan oynama isteği geliyor.

Yılbaşı indirimi geliyor ve benim kendimi korumam gerekiyor. Danganronpa Another Episode'a tekrar indirim gelirse kendimi tutamayabilirim. Kendimi yere atıp orada kalacağım.

Her neyse, bugünlük bu kadar. Uzun bir zaman gözükmeyebilirim. Malum benim sınavım da yakında. 2 günlük acı falan. ;-;

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, güle güle~!


6 yorum:

  1. Umarım yeni şehir ve yeni yılla birlikte her şey çok güzel olur Kitsune-san!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Alice-san.
      Umarım senin için de öyle olur~!

      Sil
  2. senin açından sevindim kitsune. dört sene evvel izmir tayfasına katılmış biri olarak, hakikatten güzel yer diyebilirim. ^^ (tabii kar özlemim dışında -iç geçirir-) yıl başı indirimi dedin, ne güzel dedin. bir ara steame bakmam lazım. ayrıca; dilerim neşen hiç sönmez kitsune. :)

    YanıtlaSil