27 Aralık 2015 Pazar

Yeni Yıl (2016)

Herkese merhaba~
Normalde anime yazısı falan yazmayı düşünüyordum bunun yerine ama ayın 30'unda falan yeni yıl yazısı yazamam diye düşünüp şuan yazıyorum.
Umarım herkesin keyfi yerindedir.
Benimki biraz kötü. Şu "karamsarlığa düşme" olayını yaşıyorum ara sıra ama sonuç olarak günü mümkün olduğunca mutlu bitirmeye çalışıyorum. Her şeyin bir çözümü olacaktır elbet.

Şu sıralar da blog yazıları arttı, kimseninkine yetişemiyorum nedense. Yeni yıl telaşı beni de sardı. Aslında daha çok sınav telaşı.
CİDDEN NE YAPACAĞIM.
5 gün falan kalmış şurada. Stres, panik, panik.
Umarım"gerçekten" elimden geleni yapabilirim. Kendimden zerre emin değilim.

Neyse, efendim. Ben daha fazla uzatmayayım. LÜTFEN bu sefer güzel bir yıl olsun. Hep kötü hep kötü, içim karardı. Hayatın tadı tuzu bunlar da bir yere kadar, resmen birkaç defa kafayı yiyeceğimi sandı-
Ehem ehem, umarım yeni yılınız güzel geçer.
Ben bir çok istiyorum sanırım bu yıldan ama en başta lütfen huzur ve sağlık. Herkes iyi olsun, herkes sağlıklı olsun, Gölge gecenin geç saatinde beni uyandırıp deli etmesin.

Gölge cidden küçük bir şeytan.

Herkese iyi yıllar~!
Mutlu ve huzurlu olun?


nedenbunukoydumbilmiyorumyey
sonradanatılanmininot; blog başlığını adam etmem gerek sanırım.

7 yorum:

  1. Mutlu yıllar Kitsuneeee ^-^

    YanıtlaSil
  2. güzel dileklerin senin içinde geçerli kitsune. ^^
    sana da neşeyle geçen bir sene dilerim ve umarım ki o karamsarlık geldiği gibi son bulur. :)

    YanıtlaSil
  3. İyi yıllar dilerim Kitsune-chan!! Umarım hepimiz güzel bir sene geçiririz.(Ayrıca bannerın güzel duruyor *^*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım~!
      İyi yıllar tekrardan~~!
      (Teşekkür ederim dshfgs)

      Sil