9 Ocak 2016 Cumartesi

Güncelleme #3 | Aptal Tilki

Herkese merhaba~!
Normalde daha erken yazmam gereken bir yazıydı bu, ancak bir türlü yazamadım. Tam yazacağım zaman bir anda keyfimin kaçması, birazcık yazdığım yazıyı beğenmediğim için silmem ve sonrasında da tekrar yazmak istememem olası sebeplerden birkaçı.

Umarım yılbaşınız iyi geçmiştir.
Ben kendiminki hakkında yorum yapmamayı seçiyorum, malum duygularım hala karışık.

Bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere 2 Ocak'ta sınavım vardı benim, merak edenler vardır belki diye söylüyorum. İyi geçti.
Sayısal kısımlarda batırdım büyük ihtimalle ama iyiydi.

Son birkaç hafta oyun oynamak ile falan geçti. Arkadaşım ile beraber Yume Nikki'yi bitirdik(?) gerçi benim tek yaptığım. Anlatmaya çalışmak, çoğunlukla anlatamamak, harita/yönlendirme yazısı gibi şeyleri atmak vb. şeylerdi. Sadece efektleri alarak bitirdik ancak sanırım ben şu "değişik ve ürkütücü" olaylara bir bakacağım. (Hatta kriz geçirmezsem kendim falan da oynayabilirim.)

Bir de Lamento'nun ilk karakter route'unu bitirdim. Mutluyum, mutluyuz ama daha 2 karakter var. Neyse ki, skip tuşu var da ölmüyorum. Söyleyeceğim çok fazla şey var, bu yüzden mutlaka Lamento hakkında uzun bir yazı gelecektir. Yani umuyorum.

Credit

Bunun dışında, canımı sıkan olaylar oluyor. Küçük şeyler bunlar gerçi ama ben takıntılı bir insan olduğumdan günümün hatta günlerimin kötü geçmesine sebep olabiliyor.
Ama geçiyor. Ağlayınca ve rahatlayınca geçiyor, shoujo manga okuyup karakterlere içten küfür edince geçiyor.

Geçenlerde Ao no Exorcist'in ikinci openingi olan In My World'e denk geldim. Tamamen rastgeleydi, dinledim ve yine saçma şeyleri hatırladım. Hala kendimden nefret ediyorum. Şu "geçmişten utanma" olayını bir yok edebilsem! Aslında direkt utanma olayını yok edebilsek veya shoujo mangalarda olduğu gibi sevimli bir şey falan yapsak?

Bence olur ama evren buna kesin bir "ASLA" yanıtı verecektir. Teşekkürler evren, bugün yine hayatımı güzelleştiriyorsun.

~~

Depresif kısmı da geçersek yeni sezon animeleri geldi yahu!
Ben hala azıcık eskilerde kaldım gerçi, daha 3-4 gün önce Sayonara Zetsubou Sensei'yi izliyordum. Kendimi iyi hissettim izleyince çünkü genel olarak yeni sezon animeleri "MEH".
Tabii ki spor animeleri ve sevdiğim serilerin devamları beni heyecanlandırıyor ama.. O kadar yani.


Ehem ehem, pekala.
Ben artık bol entrika dolu shoujo(?) mangama dönebilirim bence. Zamanı geldi bunun. (Merak edenler için ismi, Mei-chan no Shitsuji. Güzel bence beğendim ben.)
İyi günler geçirmeniz dileğiyke, kendinize iyi bakın.
Güle güle~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder