18 Eylül 2016 Pazar

Güncelleme #8 | 1 Ay

Herkese merhabalar~!
Umarım iyisinizdir, bir aydan fazladır güncelleme yazmıyordum. Hem bir türlü yazacak bir şey bulamadığımdan hemde meşgül olmaya çalışıyordum sanırım. Bir de Danganronpa yazıları fazla yordu beni.. Zetsubou-hen batışlarda, Mirai-hen idare eder şekilde devam ediyor ve ben bu dramaya katlanamıyorum. En son Suki'den de tavsiye alarak devam etmemeye karar verdim, iki anime de bittiğinde review tarzı bir şey yazabilirim sanırım.. Okul yüzünden ölmezsem tabii ki..

Okul demişken durumumu merak edenler için minik bir açıklama yapabilirim sanırım, normal liseye başlıyorum/başlayacağım. Okul eve bir miktar uzak o yüzden büyük ihtimalle servis ile gidip geleceğim. :DD
Hell is coming.
Olmayan -veya olan- anksiyetem tavan yapmış olabilir. Yine de sakin olmaya çalışıyorum.

Dinlediğim müziklerden bahsedebilirim!
Bir arkadaşım liste oluşturmuştu (İsmi lazım değil baş harfi Yane.) oradan sevdiğim bayağı fazla şarkı oldu, özellikle sakanaction adlı grubun şarkıları. (Y)
Sonunda azıcık fanı olabileceğim bir grup buldum gibi hissediyorum. (Şarkı önerisi???)

Neden bu sahneyi koydum..
Birkaç gün önce Howl no Ugoku Shiro (Howl's Moving Castle)'yu izledim, Ruhların Kaçışı'ndan sonra uzun zaman boyunca bu tür bir anime filmi izlememiştim sanırım. Cidden güzel bir gece geçirmemi sağladı ve bir şekilde japonca izlemeyi başardım. (Ruhların Kaçışı'nı türkçe dublajlı izlemek zorunda kalmıştım.) Mutluluk vericiydi, Howl cidden.. (Y)

Bunun dışında anime falan izledim işte. Sonunda Temmuz'un başından beri oynadığım Code Realize'ı bitirdim. Dün (17 Eylül) bayağı uğraştım bunun için, tüm kupaları alarak bitirdim. Sonunda platin kupam var yeey!
Sonra Persona 4 Golden'ı yükleyip oynamaya başladım. Hala bir alışamadım.. Kiri normal zorluğun çok zor olmadığını söylediği için normal zorlukta başladım ama yine de bir miktar korkuyorum.
İngilizce dublaj zaten oynama isteğimi kurutuyor ama yavaş yavaş alışacağım sanırım, umarım oynarken ruhumu teslim etmem..

Bunların dışında pek bir şey yok, Gölge ile takılıp duruyorum..
Neyse, benden bu kadar umarım benim gibi okula gidecek olanların günü iyi geçer. Kendinize iyi bakın~~!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder