19 Haziran 2015 Cuma

Mad Father 2.01 | ''If''

Herkese merhaba~
İlk önce not geçeyim, vgperson'da gördüğüm kadarıyla Sen(Mad Father ve Misao'yu yapan kişi.) kar amaçlı video ve canlı yayınları yasaklamış. Ayrıca birkaç şey daha var ama o sanırım ana oyunun videosunu çeken kişiler için. (Kredi kısmını atlamak vb. şeyler.) Benim kötü bir amacım olmadığından dolayı pek sorun olacağını düşünmüyorum. Sadece tanıtmaya/anlatmaya çalışıyorum.
İkinci olarak, bu yazı kadar düzgün olmasa da ana oyun ile ilgili bir yazım var. Onu okumak için buraya tıklayın.

Bu yazıyı oyunu bitirdiğim günün ertesinde yayınlamış olacaktım fakat aksaklıklar hiç bitmiyor tabii ki. Oynamaya vakti olmayanlar için video çekmiştim ama videoda ne görüntü vardı, ne de ses. O yüzden videoyu tekrar çektim. Ama yine olmadı. Sonuç olarak vazgeçtim. Yazının en sonunda uygun bir video koyacağım.
Şimdi, ''If kısmı nedir?'' ''Oyunun yeni versiyonunda ne gibi yenilikler var ?'' sorularını cevaplayalım~

~

İlk olarak yeniliklerle başlayalım. Şunu söylemeliyim ki, bunlar benim kendi gördüklerim. Birkaçını kaçırmış olabilirim.

1- (Eski versiyonda da olabilir bu.) Doğru/Gerçek Sona ulaştığınızda ana ekrandaki gölge Aya haline geliyor. (Misao'da da vardı bu.)



2- ''If'' kısmında Aya'da ve Dio'da yeni ifadeler var. (videoda görebileceksiniz)

3- Yeni bir oda ? Emin değilim ama hatırladığım kadarıyla ikinci katta böyle bir oda yoktu.



4- Jumpscare ve korkutucu diğer bazı şeyler.. Çok fazla yok ama bazen aniden şeyler olabiliyor. Bir de şu..
Yan odadaki kafasını 360 derece sürekli çeviren ve garip sesler çıkaran ''şey''




















Gördüğüm şeyler bu kadar sanırım.
Bu arada nedense oyunu oynarken bir tek bebekli kısımda zorlandım. Final Boss gibi olan babamızdan kaçtığımız yeri bile tek seferde geçtim. Ama o bebekler..
Hala sinir bozucular!

~

Şimdi ''If'' kısmının ne olduğuna geçelim.
Tesadüfen gördüm aslında böyle bir kısım olduğunu. Görmem iyi oldu çünkü Dio ile ilgili bir kısım.
Tüm Gemleri toplayıp gerçek sonu aldığınızda açılan bir kısım bu. Gallery kısmından açıyorsunuz.

If'de Aya babasının ölümünden sonra şok geçiriyor ve bayılıyor. Maria onu odasına götürüp başında beklerken bizde Dio ile evde biraz gezebiliyoruz.
Sonuç yine aynı, Aya Maria ile birlikte gidiyor. Ama çok şok edici bir şeyi öğreniyoruz.
Bunu öğrenmek isteyenler buraya tıklayıp oyunun 2.01 versiyonunu indirebilirsiniz. Fakat bunun için çok üşengeçseniz alttaki videoyu izleyerek neler olduğunu öğrenebilirsiniz.

İyi izlemeler ve okuduğunuz için teşekkürler~

(Video kapağı spoiler içerdiğinden koymadım buraya tıklarsanız tam olarak If kısmının başladığı yerden izleyebilirsiniz.)

2 yorum:

  1. DIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
    "If" diye bir şeyn vrlığından bile haberim yoktu, yani tüm gemleri topladığımda açılan kısım, salesman'in laboratuvarda Aya'nın babasıyla konuştuğu kısımdı ve o hiçbir anlam ifade etmiyordu ama bu son... Gerçekten harika olmuş. Sırf Dio için bile harika! Boşuna bu kadar çok sevilen bir karakter değil...
    Banyodaki herifin Monica hakkında söyledikleri doğruysa Aya'nın neden böyle olduğuna şaşmamalı. (Ve Monica'nın nasıl olup da Travis'le kalabildiği de böylece açıklanmış oluyor.) Ama Dio'nun "onu durdururdum" demesi DIO GÖZÜYLE OYNAYIP AYA'YI KURATARABİLECEĞİMİZ İKİNCİ BİR OYUNUN İŞARETİ Mİ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende The Witch's House'un ''___'' adlı garip sonuna bakarken karşılaştım. Sıkı takip etmek gerek, yeni versiyonlarla beraber ilginç şeyler gelebiliyor. Kısa olmasına rağmen gerçekten hoştu If kısmı.

      Cidden, annesi de babası da psikopat olunca.. Aya da ne yapsın o da onlar gibi oluyor.

      Umarım Sen tembellik yapmaz ve yapar bir tane. Ben daha çok biraz Dio'nun geçmişinde oynadığımız, biraz da malikaneden çıkıp gittikten sonra olanları ve tabii ki Aya'yı kurtarma olayının olduğu bir oyun görmeyi isterim. (Gerçi ben son olarak nedense Dio'nun Aya'yı öldürdüğü bir son görmeyi istiyorum.)
      Dio en merak ettiğim karakterlerden, bu kadar sevilen bir karakteri oynayabileceğimiz bir oyun olmalı.
      Umarım Sen yapar bir tane oyun. TT_TT

      Sil