9 Haziran 2015 Salı

Mim | MimiiiiiMI!

Herkese merhaba~
Yine bir mim.
Gerçi iyi oldu canım sıkılıyordu. Umarım eğlenceli geçen bir mim olur.
Suki'ye teşekkürler mimlediği için.
Her neyse, başlayalım~!


1. Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı ?
-Sanırım hayır? 

2. Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı ?
-İlk olarak rahat olması yani bol olmalı vücut hatlarımın çok iyi bir şekilde görülmesi pek hoşuma gitmiyor. Uzun olması (tişörtlerin) gerçi bu çok zor olmuyor. Erkek reyonuna ait biraz daha fazla tişörtüm olduğundan S beden bile elbise gibi olabiliyor bazen.

3. Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar ?
İlgili yazıya alalım bu soruyu. Görmek için tıklayın.

4. Sizi en net tanımlayan bir kelime ?
-Zor sorular, başımın belası onlar. Neyse, aklıma nedense garip kelimesi geldi. Olabilir sanırım bu.

5. Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı hangi ülkede doğardınız ?
-Daha mutlu olabileceğim herhangi bir ülkede.

6. Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir ?
-Birçok şey. Kendisini iyi hissetmesini sağlayacak şeyler. Kitap okumak gibi mesela.

7. Nikah masasında evleneceğiniz kişiden ''Hayır!'' cevabı alsaydınız ne yapardınız ?
-Hiçbir şey, çünkü öyle biri yok. Bir insanın beni sevebileceğinden şüpheliyim. Gizliden gizliye fazla kıskandığımdan dolayı olabilir. Ama cevap vermem gerekirse, ''Peki o zaman ben gidiyorum.'' deyip giderdim.

8. İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar ?

9. Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime ?
-''Sacrifice''

10. İnternette sahip olduğunuz ilk nickname ?
-Oh no. Çok fazla var. İlk başta lordseker gibi bir tane vardı, sonra ohmyfucky adında bir tane vardı, Nessie Neric diye bir isim de oluşturmuştum. (O adla araştırırsanız saçma şeyler görebilirsiniz. YAPMAYIN.)

11. Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüz kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
-Tam istediğim şey! -şaka şaka- Yapmak istediğim çok fazla şey olduğundan tek tek söylemek yerine, istediğim ve beni mutlu edebilecek şeyler yapardım ve kalan son günümde arkamdan üzülmemelerini söyleyen bir mektup yazardım. *dramatik müzik*

12. Fobileriniz, takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
-Huh.. İşte başlıyoruz. Fobilerim böcekler ve kuşlar olabilir. Kuşlar çok feci korkutmasa da, böcekler korkulu rüyam biraz. Ama yine de çok aşırı korktuğum bir şey yok. Takıntılarım ise çok fazla, her şeyden rahatsız olmak desem daha doğru olur. Beni rahatsız eden şeyi ortadan kaldırana veya orada yokmuş gibi davranana kadar hiçbir şey yapamıyorum.

13. Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?
-Köşeye çekilip kafayı yerdim.

14. Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
-Kore sanırım. Aşırı sevmesem de merak ediyorum.

15. İtiraf edin prens/prensese dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
16. En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
-Dışarı çıktığım her zaman küçük düşürücü bir olay oluyor. 

17. Asla yanından ayırmadığınız 3 şey ?
-Klasik olabilir ama gözlük, kulaklık ve telefon olabilir. Bilmiyorum.

18. En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?
-''Uzaylı olman beni denek olarak kullanabileceğin anlamına gelmiyor. Hem yakın arkadaşımsın yapmazsın dimi ?'' derdim ve rpg maker korku oyunlarındaki kızlar gibi ölürdüm.

19. 
İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
- Tabii ki, kızların soyunma odasını gözetlerdim. *kitsune aslında erkek bence düşüncesi vol 1*( ͡° ͜ʖ ͡°)

20. Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
-Çok fazla şey var!
Gölge için göğüs tasması.
Emanet Dolabı Bebekleri adlı kitap.
Boş zamanımda çalışmak için birkaç tane almak istediğim dil öğrenme kitabı var.
Telefonuma yeni bir kılıf. *cebe koyamama sorunu*

~~

Okuduğunuz için teşekkürler. ''O mu şu mu?'' adlı mimi gördüm de, soruların yarısı boş kalacağından cevaplamak pek işime gelmedi. Zaten mimlenmemiştim.
Her neyse, euumm.
İsteyen yapabilir ? Cidden yapın. 

2 yorum: