15 Haziran 2015 Pazartesi

Mim | Müzikle Alaka Seviyem

Herkese merhaba~
Bu mime başlamadan önce söylemeliyim ki, müzik ile aram artık çok çok iyi değil. Yani herhangi bir grubun veya sanatçının hayranı olmayı uzun sayılabilecek bir süre önce bıraktım. (Yanıtlardan birinde bunu detaylıca öğreneceksiniz zaten.)
O yüzden çok güzel cevaplarım olmayacak. Ama yine de umarım eğlenirim, eğlenirsiniz
Shuu-san'a beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum.
Eveeet, başlıyoruz~!

~~


1- Müzik denildiğinde aklınıza ilk gelen kelime nedir?

Rahatlatıcı, kelimesi olabilir sanırım. Bilmiyorum, direkt olarak aklıma gelen bir kelime yok.


2- Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?

Sanmıyorum.


3- Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani.

Sırlarımı açığa vuracağım soru geldi. Ben One Direction hayranıydım. Benden beklenmeyecek bir şey, biliyorum. Ama şöyle diyebilirim ki, ben şu kendini yırtan tiplerden değildim. Akıllı uslu müziği dinliyordum. Üyeler hakkında bilgiler falan öğreniyordum. Zaten en fazla 1 yıllık falan bir grupken başlamıştım. İkinci albüm gelmeden önce de bıraktım. (Tamamen fanların saçma davranışları ve grubun bozması yüzünden.) Ondan sonrada pek dinlediğim bir müzik grubu/sanatçısı olmadı. Bundan sonrada olamayacak gibi geliyor. ;_;


4- Kitap okurken müzik dinler misiniz ?

Hayır, kafamın karışmasına sebep oluyor. Kitaptaki şeyleri yaşıyormuş gibi canlandıramıyorum. Aklım direkt müziğe gidiyor.


5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz ne ?

Belirli bir tür yok. Dinlerken yanma hissi oluşturan her türlü şarkıyı sevdiğimden.. Ama J-Rock veya J-Pop oluyor sanırım. Bilmiyorum. *müzik hakkındaki bilgisizlikler*


6- Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı ?

Çok dumtıs dumtıs gibi olanları sevmiyorum. Bir sınırı olmalı, çok yapay geliyor.


7- Size ''Bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz?'' desem?
oikawa olurdum.
şaka şaka, bilgisizim ve şarkıcı olmak gibi bir hayalim
olmadı pek.
8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz ?

Aslında iyice düşündüğümde, benim cevabım da Shuu-san'ın cevabı ile aynı. Pekala, yaşım küçük. O yüzden ''Sen nereden bileceksin ki eskileri ?'' diyenler olacaktır. Annem ve babam sağ olsun oldukça eski şarkıları/sanatçıları dinlemiş bulunmaktayım.
O yüzden diyorum ki, yeni nesil şarkıcıları yok etmek ve eski şarkıcıları canlandırmak.

9- Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı ?

Eumm, sanırım yok? Yada bilmiyorum. Favori şarkılarım çok hızlı değiştiğinden. ''AHA BU BENİM.'' dediğim çok fazla olmuyor. Ama bir tane var sanırım.

Bu şarkı anlamsızca beni ağlatıyor.
Çok şey geliyor. Bilmiyorum

Bunda da salya sümük gidiyorum arada..

Osu oynarken tesadüfen indirip, bayağı hoşuma giden bir şarkı.
Üzgün olduğumda falan neşelendiriyor. (Nedeni hakkında bir fikrim yok.)

Koymalı mıyım, koymamalı mı ?
Ama koydum.



Favorim gibi olanlar bunlar aslında. Dinlerken çok garip bir his uyandırıyor bunlar.
Neyse, geçelim artık.

10- TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz ? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Nadiren de olsa izlediğim tek talk show şeysi olabilecek şey Elin Oğlu. Ondan da soğudum sayılır, korelileri hiç sevmediğim halde orijinal versiyonu olan Abnormal Summit'i izliyordum ve abartısız her bölümde gülmekten altıma yapacak gibi oluyordum. Ayrıca her şey düzgün ve planlıydı.
Bunlar rastgele bir şeyler yapıyorlar, hoş değil güzel değil.


11- Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kimdir ?

En az 5 dakika düşündüm ama aklıma isim gelmiyor. Ben duymadığım sürece kim kötü söylüyorsa söylesin. Ama Justin Bieber ve One Direction olabilir. Söylemeseler bir şey eksik kalmaz.
(Aynı soruyu babama da sordum ve Ajdar cevabını aldım, hehe.)

~~

Kısa süreceğini düşündüm ama bayağı uzun oldu.
Mimleyeceğim kişiler ise.. Öncelikle yapmak zorunda değiller sdashgsfd

Kaidatsu
Aluciel ZEN

Ve yapmak isteyen herkes~
Okuyanlara teşekkürler, başka bir yazıda görüşürüz~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder