25 Haziran 2015 Perşembe

Mim | Telefon Mimi

Herkese merhaba~!
Bu mim cidden çok hoş. Umarım eğlenirim/eğlenirsiniz.
Shuu-san'a teşekkür ediyorum mimlediği için.
Son olarak yakın zamanda bir oyun yazısı gelmeye çalışacak. (Wadanohara değil ama o da gelebilir)
Neyse, başlayalım~!


1- Takıntı haline getirdiğin bir oyun uygulaman var mı ? Ya da oldu mu ?

İlki olarak Chain Chronicle. Her ne kadar ömrümü tüketen bir oyun olsa da, eğleniyorum oynarken.



İkinci ve son olanı da Love Live adlı oyun. Animesi falan da var bunun, ben daha ilk sezonu bitirmeden başladım ama karakterleri bildiğimden problem olmadı.



2- Telefonunuzdaki sosyal medya uygulamalarına (blogger dahil) günde kaç kere girersin? Hangi sosyal medya uygulamalarını kullanırsın?

Telefonumda blogger uygulaması yok yalnız adghfs. Aslında hepsine 1-2 defa falan bakıyorum sanırım ama düzenli olarak baktığım bir instagram var ona da sabah kalktığımda bakıyorum.


3- Galarinde kaç albümün var ?

Çok fazla. Çoğu gereksiz ama hepsini bir yere toplayacak zamanım yok.


4- Normal kameradan mı fotoğraf çekinirsiniz yoksa uygulamayla mı?

Çok sık fotoğraf çekmiyorum aslında, saçıma değişik bir model denediysem veya test shot amaçlı bir şeyler yaparsam fotoğrafımı çekiyorum. Onda da normal kameradan çekiyorum.


5- Telefonunuzda kaç müzik var ?

150'ymiş..


6- Ne sıklıkla müzik arşivinizi yeniler yada yeni şeyler eklersiniz ?

Üşenmediğim zaman ve sevdiğim bir şarkı olunca. Oldukça sık diyebiliriz sanırım.



7- Çok fazla kılıfınız var mıdır ?

1 tane var, o da çikolata desenli silikon bir kılıf. Yani çok fazla yok.



8- Kaç yılda bir telefon değiştirirsiniz ?

Çok sık değil. Şuan kullandığım benim yeni alınmış 2. telefonum. Bundan önceki iki telefonum da babamın eski telefonuydu. Yani..


9- Telefondan çıkan kulaklığı mı yoksa ekstra aldığınız kulaklığı mı kullanırsınız ?


Kulağın taaa en içine giren kulaklıkları sevmediğimden eski telefonumun kulaklığını bu telefonumda kullanıyorum ama haşat oldu. O yüzden yeni bir tane almam gerekecek sanırım..


11- Telefonuna şifre koyar mısın ? Telefonuna kimler girmesin istersin ?

Kardeşim falan çok ellediğinden ve oyunlarımı bok etmesini istemediğimden dolayı ekran şeysi var. Kardeşim karıştırmasa koymazdım sanırım.

~~

Vee bitti.
Bugün fazla yoruldum. Aşağıda çocuklarla oyun falan oynadım, sonra çok sevgili japonca alfabe kitabım elime geçince azıcık ona çalışmaya çalıştım. Sanırım bir şeyler öğrendim.
(O değil, benim blog mimden geçilmemeye başladı wiiqk.)
Neyse, yeni adı ile Kaiya ve Aluciel ZEN 'i mimliyorum. Yapabilirler veya yapmayabilirler.
Bilmiyorum.
İyi geceler, iyi günler.
Görüşürüz.

2 yorum:

  1. 1. cevabındaki oyunlara bir gözatayım :)
    Aluciel ZEN'i her seferinde Altın Zen sanıyorum :D
    Yeni teman güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Love Live ritim oyunlarını sevdiğim için oynadığım bir oyun ama Chain Chronicle cidden güzel. Ayrıca nedense oynanış harici benziyorlar. Şimdiden iyi oyunlar~
      Adlarınız az da olsa benziyor. :D
      Teşekkürler, sadece renklerle biraz oynadım ve başlığı değiştirdim. Sanırım büyük bir değişiklik yapmak benim için imksansız ssdfls

      Sil