16 Ağustos 2016 Salı

Danganronpa 3; The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen | 6. Bölüm Yorumu/Özeti (100. Yazı!)

Herkese merhaba~
Tekrardan bir sonraki yazı -fazla- geç geldiği için özür diliyorum, vaktim olmadığından dolayı yazamamıştım.
Neyse, hızlıca bölüme geçelim çünkü bayağı bir şeyler oldu!

(Spoiler içerir.)

Bu bölüm benim açımdan bayağı heyecanlıydı, dolu dolu bir bölümdü.
Senaryoyu yazan kişi izleyicileri korkutmayı seviyor olsa gerek, Kirigiri bir an gitti zannettim. (Ek olarak Kizakura ve Ryouta öldü diye de korktum.) Kirigiri kabus çıktı, diğerleri de açıdan dolayı korkuttu.


Bu tür olaylar oldukça saçma teorilerim oluşmaya devam edecek gibi görünüyor. 
Bölümdeki şaşırtan olaylardan biri 2 kişinin ölmüş olması, gerçekten böyle bir şey mi oldu (birini katil, diğerini normal biri de öldürmüş olabilir) bilmiyoruz. Ancak, Izayoi sizlere ömür millet bir fukboi daha gitti.

Monoka her zamanki gibi ortalığı karıştırmak için elinden geleni yapıyor, hatta Makoto'yu Munakata'ya karşı doldurmuş gibi bir şeyler oldu. Ancak hala love/hate olayı yaşıyorum, acaba neden?

Sonra bir şekilde Gekkougahara -yani Monoka-'nın aracılığıyla Byakuya'ya ulaşıyorlar ve yardım istiyor Asahina ve Makoto. Ayrıca Munakata'nın Jabberwock Adasına (İkinci oyundaki karakterin bulunduğu ada) bir şeyler gönderdiğini öğreniyoruz. Byakuya yardıma geleceğini ve adaya da kendi ekibinden birilerini göndereceğini söylüyor. Konuşma orada bitiyor, ancak sonra öğreniyoruz ki "gerçek" Gekkougahara öldürülmüş.
Byakuya bunu Asahina ve Makoto'ya söylemiyor ki Monoka saçma sapan bir şey yapmasın. Tüm bunların peşinde Monoka var kesin, gibi bir cümle kuruyor. Sonra "Neyse ki o ikisi Towa City'de." diyor.

Ben bu kısımda iptal oldum. ÇÜNKÜ TAHMİN ETTİĞİM/ETTİĞİMİZ HER ŞEY ÇIKIYOR.
Toko ve Komaru da gelmiş bulunmakta millet! *sol gözünden bir damla yaş akar*


Cidden sevdiğim bir ikili bu, bir de Another Episode'u japonca seslendirmeli olarak tekrar oynayabilsem..
Zerre zevk alamamıştım ingilizce oynayınca.. (Oyun hakkında tek kelime bile yazmama sebebim budur. Acı çekiyorum.)

#teamegafon
Son sahnede ise Hinata'yı görüyoruz. Tahminen Munakata'nın gönderdiği(?) şeyler adaya doğru bayağı yaklaşmış. Hinata iskeleden gelen gemilere falan bakıp, "Bu çok sıkıcı." diyor ve bitiyor!

Şunu söyleyebilirim ki, gelecek bölümlerde fazlaca eğleneceğiz. Gerçi ben her bölümde eğleniyorum. Bu arada geçenlerde iki sezonunda turkanime.tv yorumlarına baktım ve bu iyi bir fikir değildi. Cringe challenge gibiydi benim için, o derece..

Neyse, perşembe veya cuma günü görüşürüz~!
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder