1 Ağustos 2016 Pazartesi

Danganronpa 3; The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen | 4. Bölüm Yorumu/Özeti

Herkese merhaba!
Güzel bir Pazartesi gününden yazıyorum, dün yaşadığım tonla talihsizliğe rağmen hayattayım. Ya da değilim.
Neden mi?
Az sonra öğreneceksiniz!


İlk olarak bölümü bayağı beğendim. Aksiyon doluydu. Kovalamaca ve savaş sahneleri güzeldi. Her zamanki gibi heyecanlıydım.
Güzel güzel ilerliyordu.

Elbette, malum kişiyi görene kadar..
Hepimizin merakla beklediği, "Acaba çıkacak mı?" dediği kişi.
Monoka!

Eveet!
Bu bölümde sonunda gördük. Peki ama nasıl? Bu konu beni ihanete uğramış hissettiriyor. Çünkü... Favori karakterlerimden biri robot çıktı.. Evet, doğru tahmin. Gekkougahara robotmuş ve onu kontrol eden de Monoka'ymış.

Yaşadığım ihaneti tarif edemem.. Sana güvenmiştim Gekkougahara!
Aslında klavyeyi görene kadar her şey normaldi. "Aa, demek robotmuş. Tamam."
Ama sonra.. Klavyeyi gördüm, "Oh no, don't do it."
Daha sonra da Monoka'yı. "FUCK THIS SHIT, I'M DONE." 

Kalkıp sakinleşmek adına balkona çıktım.. Güzel esiyordu..
Son gördüğümden beri hiç değişmemiş.
Asuhoru.
Aslında bu bölümdeki tek önemli sayılabilecek şey buydu.
Bir de Monokuma Theater vardı. (Ben iki oyunda da bu olaydan bir süre sonra sıkıldığımdan benim için çok da önemli bir şey değildi.)

Monoka'da geldiğine göre her şey çok daha eğlenceli olacak?
Bir de içimden bir ses iki anime son bölümlerde birleşecek diyor. Ama büyük ihtimalle öyle bir şey olmaz, 12 bölüm yahu. Nereye sığdıracaklar.

Neyse, en azından mastermind(?) kim onu öğrendik ya da tüm işin kimin altından çıktığını... İkisi de aynı yola çıkıyor nasıl olsa. Tek yapmam gereken oturup diğer olabilecek şeyleri izlemek. Yaşasın!

Bir de şey olayı var, herkes hain olarak şüphelendiği kişiyi gösterdiğinde Kizakura -acayip karizmatik şapkalı karakter- Gekkougahara'yı göstermişti. 
Bunu Tumblr insanları sayesinde fark ettiğimde şok oldum. Vav, adamlar ayarlamışlar!

Pekala, bölüm hakkında daha fazla söyleyebileceğim bir şey kalmadı. Tumblr'da her yere meme ve benzeri tuhaf editler ile dolmuş. Bende kaptırdım kendimi dikkatli olun.
Bir sonraki bölümde görüşürüz~!

#ProtectHagakure2016
Mini Not; Bu bölümde Ryouta'ya içim ısındı. "I wanna protect him." moduna girdim. Umarım sonu kötü olmaz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder