29 Temmuz 2016 Cuma

Danganronpa 3; The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen | 3. Bölüm Yorumu/Özeti

Herkese merhaba.
Normalde bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu ancak dün pokemon avlamaya dışarı gittiğimden planlarda aksama oldu ve bölümü doğru düzgün izleyemedim. Bir de şu sıralar bayağı popüler olan Re Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu'yu bende izlemeye başladım. Düşüncelerimi bir güncel yazısında biraz daha detaylı bir şekilde bahsedebilirim. (Veya bittiğinde, direkt anime hakkında yazabilirim.)

Neyse, asıl yazıya geçelim.

(Bölüm hakkında spoiler içerir.)



İki bölümdür genel olarak komik/eğlenceli geçen anime "sonunda" Hinata'ya odaklandı ve asıl bölümler başladı diyebiliriz.
Bu beni mutlu etti çünkü Kamukura ve Hinata arasındaki bağlantı ikinci oyunda çok da detaylı anlatılmamıştı. Belki de ben anlayamamıştım.
Ama bu bağlantı olaylarının başladığı zamanı görmek çok çok daha iyi anlamamı sağlayacak ve aklımdaki soru işaretlerini yok edecek. (Anime bittiği zaman yani.. Gerçi anime bittiği zaman her şey çözülmüş olacak gibi duruyor.)
Asıl bombaya gelelim.

Geçen bölüm kapanış şarkısı sonrası Fuyuhiko'nun kardeşi, Ultimate Little Sister Natsumi'yi görmüştük. Bayağı nefret toplayan bir giriş yapmıştı. (Ben umursamadım ama bir arkadaşım ona bayağı sinir olmuştu, kendisine merhabalar~!) 
İkinci oyunu oynayanlar kendisine ne olacağını gayet iyi biliyordu.
Evet, Natsumi öldü. Tek bölümde öldü.
Ben biraz daha kalır diye beklemiştim ama bayağı içerik var ki biraz hızlandırmak istemişler. 
Sato'da gözüktü. Yani sonuç olarak Natsumi'yi öldüren kişi o. Sonra o da öldü, kim öldürdü? :)))
Çok basit o yüzden söylememe bile gerek yok.


Neyse ki bu Natsumi'nin ve Sato'nun ölme/öldürülme olayı hemen olup bitmedi, Sato'nun nefretini gördüm yani. Bu beni mutlu etti?
İkinci kısıma gelirsek bu bölüm cidden Hinata üzerineydi.
Ayrıca yine triggered oldum. Neden mi?
Çünkü, Mirai-hen'de yetmiyormuş gibi Juuzuo aynı zamanda bu bölümdeydi. Hinata'yı bayağı dövdü. Cidden aşırı şiddet yanlısı bir karakter.. (Hinata'ya söylediği şeylerden bahsetmiyorum bile, oturduğum yerde üzüldüm.)
#JuuzuoyuDurdurun #triggered


Hinata ve Nanami sahneleri vardı, beraber oyun oynadılar.
Hinata, Nanami'ye "Sen sadece SHSL Gamer değilsin. Çok fazla iyi noktan var." dedi. Orada ben bir "sed laifu" moduna girdim. 
Hinata'yı alıp tüm kötülüklerden korumak istedim. Çok üzücü ya..

Ama sonra..
Hinata deneye katılmaya ve herkesin umudu olmaya karar verdi.
Sonrasında da bölüm bitti!
Yaşasın!
Asıl umutsuzluk şimdi başlıyor!
Gelecek haftalarda sürüneceğiz!
Yeeey!

#ZetsuboiHinata

Her neyse, benden bu kadar.
Geciktiği için çok çok özür dilerim. Umarım bir daha planlarımı düzgün ayarlarım.. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere~!

2 yorum:

  1. DR3 Mirai ve Zetsubou kısımlarının toplam özeti: http://imgur.com/88qqH1Q
    Twilight Syndrome hızlı bitti, oyunda zaten detaya girildiği için sorun yok gerçi. (Umarım serinin bir kısmında DR/Zero'yu veya en azından karakterlerini gösterirler!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.. Ne karaktermiş ya, her şeyi batırıyor.
      Evet, yani animede anlatılmayan detayları oyunda bayağı görmüştük o yüzden problem olmadı. (DR/Zero hakkında bilgim 0 olduğundan ve okumaya aşırı üşendiğimden bu konu hakkında bir şeyler diyemeyeceğim. Ama gözükebilirler, belki?)

      Sil