18 Temmuz 2016 Pazartesi

Danganronpa 3; The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen | 2. Bölüm Yorumu/Özeti

Herkese merhaba.
Yeni bölüm birkaç saat öne geldi, yine indirip biraz soğumasını bekledikten sonra izledim.
Fazla uzatmadan, yazıya geçelim!
(Spoiler Uyarısı)


Bu bölüm...
Güzeldi.

Aslında ne diyeceğimi bilemiyorum, hasta ve yorgunum.
Yeni kuraldan bahsedelim o zaman? Eveeet.

Her karakterin yapmaması gereken bir eylem var. Yaptığı takdirde, kolunda takılı olan bileklik zehir salgılıyor ve karakter bok yoluna gidiyor. Sadece birkaç karakterin yapmaması gereken eylemini gördük. (Makoto koşamıyor mesela, koşmaması gerekiyor.)
Bir de sırf bu kurala örnek olsun diye bir karakter öldü, o konuda üzdüler beni. Hiç gerek yoktu yani. (Senaryoyu yazanlar sadist, başka açıklaması yok.)

Fark ettiğim bir şey daha var, 3. bölüm geldiğinde daha emin olacağım ancak açılış şarkısı karakterlerin nasıl "ölebileceğini" spoilerlıyor. Yukizome'nin öldüğü sahnedeki pozisyonu 

Yani bu bölüm ölen karakt-

Neyse, dediğim gibi.
Spoiler.

Veee Monomi geri döndü, yaşasın!

Şüpheli sayım 4'e çıktı bu arada.
Nedense Yukizome'nin öldüğüne inanmıyorum, sahte gibi geliyor. O yüzden o da şüpheli listemde!

Ryouta zaten başından beri şüphe duyduğum bir karakterdi. Fazla sessiz duruyor. 

Sessiz duran bir diğer karakter de Gekkougahara. (Bana Senjougahara'yı hatırlatıyor, tsuntsun.) Kendine ait bir seslendirme sanatçısı yok, o derece sessiz. Aslında sadece konuşamayacak kadar utangaç, her ne kadar favorim ilan etsem de burada favori karakterler bile şüphelidir!11!

Şüpheli olan diğer karaktere gelirsek Kyousuke.
Nedenim yok, çok asshole gibi davranıyor. Gıcık oldum.


Bu arada Tumblr'daki insanlar bayağı üzülmüş Aoi shrine yapanlar var, ağlasam mı gülsem mi bilemedim. Kişisel düşüncem, kardeşi de öldü kendi de öldü üzücü oldu. Gerçi Yuta bayağı bok yoluna gitmişti, o daha kötüydü bence.

Son bir şey daha.
Açılış şarkısı ölüm şekillerini spoilerlıyor demiştim ya, bir kısım Yukizome'nin ölmediğini düşünüyor. Çünkü açılış şarkısına göre bileği kesik ama birini bölümün sonunda göğüsünde bir silah var.
Aoi ve Daisaku'nun kısmi olarak açılış şarkısındakine uygun şekilde öldüklerini göz önüne alırsak bir ihtimal ölmemiş olabilir.

Bir de, ikinci bölümün ismi var ya. Başa koyduğum. 

"Hang the Witch"


GÜLE GÜLE.

2 yorum: