24 Temmuz 2016 Pazar

3. Yıl Özel Yazısı

Herkese merhaba.
Bu geç saate kalmış olan yazıyı yazarken ne hissettiğimi bilmiyorum. Başım ağrıyor sanırım, eve daha yeni geldim ve.. Yorgunum?

Peki neredeydim, ehem ehem.
Suki ile özel toplantılarımızdan birini yaptık. Konu çok gizli olduğu için sizinle paylaşamayacağım, üzgünüm. Ama dünyanın iyiliği için bir şeyler yaptık.
Yeeey!

Tamam, konuyu dağıtmayalım.
Öncelikle yazılarımı okuyan okumayan herkese teşekkür ediyorum. 3 yıl önce hala duran şu yazıyı paylaşmış ve küçük de olsa bir kitleyle düşüncelerimi paylaşmaya başlamıştım. Elbette, çok ilerleyemedim. 1-2 yıl önce kurulmuş olan blogların benden daha çok takipçisi vardır. Ama bu önemli bir şey değil. (Artı bu benim fazla yazı paylaşmamamdan ötürü.)

Kişilik ve çevre olarak çok ilerlediğimi düşünüyorum. Kimin aklına gelirdi buradan tanıştığım birkaç insanla da olsa gerçekte de görüşebileceğim? Benim aklıma gelmezdi.
İnanılmaz bir şey bence, buradan arkadaş edinmiş olmak. (çk tşkkr edrm .s) -çok duygusal, ağlayacağım-

Tek gerçekte de görüştüğüm değil. Gerek başka yerlerden az da olsa konuşan, yazılarıma yorum yapıp benimle iletişim kuran herkese teşekkür ederim. Cevap vermesem bile mutlaka okuyorum, okuyorum ve beni mutlu ediyor.

Her neyse, bu bloga her türlü katkısı olan herkese teşekkür ediyorum. Umarım bir süre daha devam edebilirim.

Mirai-hen yazısında görüşürüz~!
Kendinize iyi bakın~
Yeeey!

Hope-senpai

Bu yazı Gölge'nin olmayan katkılarıyla yazılmıştır.
Köpeklik yapıyor, deli kedi.


11 yorum:

  1. Kitsune-chan, büyük ihtimalle benden daha büyüksün ama yazılarını okurken çok şeker bir kız olduğunu düşünüyorum! Ve çok havalı olduğunu! Bu yüzden bazen utanıp yorum yapamıyorum hehe (*ノωノ) Nice senelere!! Umarım yazmayı hiç bırakmazsın! ☆⌒ヽ(*'、^*)chu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş olarak büyük olmam bir şeyi değiştirmiyor aslında boyum kısa olduğu için.. Ayrıca yaşın belli sayılı durumlar harç hiç önemi yoktur.
      Şeker olup olmadığımı bilemeyeceğim ama kötü anlamda havalı değilim, aslında hiç havalı değilim. Bu yüzden istediğin zaman yorum yazabilirsin, utanmana hiç gerek yok. {´◕ ◡ ◕`}

      Ters veya sert cevap veren bir insanda değilim. (Bazı insanlar bu şekilde olabiliyor da, üzücü bir şey olduğunu düşünüyorum.)

      Neyse, çok çok teşekkür ederim~ \(^▽^)/

      Sil
  2. Omedetou sh-- kitsune!! (/^o^)/*☆*★

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (; ・`д・´) ​GET IN THE FUCKING ROBOT SHINJ- Shinsuke. (; ・`д・´)​

      Teşekkürler Bayan Et Balık Kurumu~

      Sil
  3. Daha önce yorum yapmamış olabilirim ama yazılarını okumayı seviyorum, umarım yazmaya devam edersin :'') Tebrikler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım devam edebilirim.
      Çok çok teşekkür ediyorum, okumanız bile yeterli benim için. :")

      Sil
  4. Seni uzun zamandır tanımıyorum ve bu kadar uzun zamandır burada olduğuna inanmakta güçlük çekiyorum ama adına mutluyum! Teknik olarak buradan tanışmadık ama burası buna yol açtığı için kendi adıma da mutluyum B^)
    İnan en az gölge kadar mükemmel birine benziyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dakika... o yazıdaki Gölge mi?!?!?

      Sil
    2. Bende bu kadar uzun zamandır burada olduğuma inanamıyorum. Aşırı az zamandır yazıyormuşum gibi..
      Evet sfsdkfjdf Teknik olarak burası yok açtı, Blogger kutsal bir yer. :")
      Çok çok teşekkür ederiim, sende çok harika birisin~!

      (Ve evet, o yazıdaki Gölge 2-3 aylık falan orada. *^*)

      Sil
  5. Yeeey 3 yıl olmuş vay be *w*. Ne zamandan beri seni takip ediyorum bilmiyorum ama yazdıklarını keyifle okuyorum :') Daha nice 3 yıllara umarım yazmaya uzun bir süre devam edersinn ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım uzun bir süre daha devam ederim. ;-;
      Çok çok teşekkür ederim, yazdıklarımı keyifle okuyabiliyorsan ne mutlu bana.
      Tekrardan teşekkür ederim sfdsfkj (Teşekkür manyağı oldum. :")

      Sil