10 Temmuz 2016 Pazar

Güncelleme #6 | Gölge Fan Club

Herkese merhabalar.
Uzun zaman oldu, bunun sebepleri.. Yaşamaya çalıştığımdan olabilir, gerçi zamanımın çoğunda yatakta yatıp telefondan saçma şeylere bakıyordum. Ama tanrı bize acımış olsa gerek burası şuan fazla sıcak değil. Oturup yazabiliyorum bunu yani..

İlk olarak haziran'ın ilk haftalarında olan buluşmamızdan bahsedebilirim galiba.. Nika, Suki, Kiri, Annabeth ve bir adet ben odadan kaçış oyununa gitmek üzere buluşmaya karar verdik.
Çok detaylı anlatmayacağım ama bol koşuşturmacalı bir gündü çünkü geç kaldım. O günün ardındaki 2 gün boyunca düzgün yürüyemedim çünkü her yerim ağrıyordu. (Asosyal bir insanı koşturursanız bu oluyor.) Ama benim suçumdu. HER ŞEY BENİM SUÇUMDU.
Ancak aşırı eğlendiğim günlerden biri olabilir, ilk defa tek başıma İzban'a bindim. İlginç bir deneyimdi. Bol bol kedi gördüm falan.. Aslında o gün hakkındaki anılarım çok bulanık.
Çünkü Suki bizi kaçırdı ve organ mayalarına verdi.

Bunu koymam uygun mu bilmiyorum ama YOLO.
(tabiikidebenimkimolduğumbellideğil)

Ondan sonra yakın zamanlı bir şeye geçelim.
3,5 günlüğüne Bursa'ya gittim! Ne yaptım? Hiçbir şeeey! Ama olsun çünkü bayram amaçlı annemin kuzenini görmeye gitmiştik. Bu hafta çarşamba günü akşam 7 gibi döndük.
Fena trafik vardı Aliağa'nın girişinde..
Bir de muhabbet kuşları ile ilgili fobimi yendim. Yani elime almaya korksam da kafama konduğunda çıldırmıyorum. Fotoğraf/Video koymak isterdim ancak sahibi izin vermiyor nazar değer diye. Bende saygı duyuyorum.

Bu sırada sonunda istediğim oyunları aldım. (Code Realize, Persona 4 ve Virtue's Last Reward) İlk olarak Code Realize'dan başladım. Çünkü son birkaç aydır "Otome oynamak istiyorum." diye geziniyordum. (İnternetten illegal yollarla başka oyunlara bakmayı denedim ama ı-ıh olmadı.)
Oyunun gidişatı.. Fena değil?
Fran'in route'una girmeye çalışıyordum ancak Impey'nin route'una girdim galiba? Bilmiyorum... Fran ile bayağı yakın gibiydik..

Pekala, son rastgele şey!
Sonunda dün (ayın 9'u) Gölge'yi veterinere götürdük. Aslında kontrol amaçlıydı ama iç parazit falan da yaptırdık. Bayağı ekşınlıydı çünkü kasa yapıldığından -yada kas altı?- Gölge'nin bayağı canı yandı, ortalığı bir miktar birbirine kattı yani. Neyse ki sonradan gönlünü aldık.
Bir de bacağının arka tarafında topaklanma vardı, Gölge tam bir pislik olduğundan orayı taramama izin vermiyordu. O yüzden veterinerden rica ettik, orayı da çözdüler. (Yardımcı kıza tısladı bir de, saykodeli..)
Veterinerde ki herkes hayran kaldı bu arada Gölge'ye, gözlerinin çok anlamlı baktığını falan söylediler.

Gölge Fan Club büyüyor!
Dünyayı ele geçirmemize çok az kaldı!

Her neyse, son olarak Gölge'nin bir fotoğrafını koyup bu yazıya son veriyorum. (Not; Daha kaliteli fotoğraflar için Instagram hesabı var Gölge'nin, oradan takip edebilirsiniz. @golgethecat
Umarım yaşadığımı öğrenenler mutlu olmuşlardır. Hayatımı tam anlamıyla yola koyduğumda daha düzgün yazılarla gelebileceğimi umuyorum.
Kendinize iyi bakın, bir sonraki yazıda görüşürüz~!


2 yorum:

  1. Ünlü oldum hemen el sallıyorum!! (2010 geyikleri...)
    GÖLGELERİN GÜCÜ ADINA!!! Bu muhteşem yaratığın dünyayı ele geçireceği yaratıldığı günden beri aşikar. YÜCE GÖLGE EFENDİ!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜÇ BENDE ARTIK!!!11!!
      wake up america len
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Sil