14 Temmuz 2016 Perşembe

Danganronpa 3; The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen | 1. Bölüm Yorumu/Özeti

Herkese merhaba!
Danganronpa çöpü olan tilkiniz geri döndü~! (kyun! demek içimden geldi ama demeyeceğim eyk)
Bu sefer daha erken izledim, ancak 1 saatte ancak izledim. Dakika başı durdurup incelemekten, kesit almaktan ve sürekli başa sarıp anlamsız fangirl moduna girmemden dolayı.. (Aslında sevdiğim her animeye karşı böyleyim..)

Neyse, ufaktan nedir ne değildir ona bir girelim. Sonra bölüm yorumu/özeti gibi olan kısıma geçebilirim.


Mirai-hen gelecekte geçiyorsa, Zetsubou-hen'de geçmişte geçiyor. İkinci oyundaki karakterlerin Ultimate Despair olmadan önceki hallerini görüyoruz. Umarım ilerleyen bölümlerde nasıl Ultimate Despair olduklarını da görebileceğiz.

Bu arada Mirai-hen'in birinci bölümünün ilk dakikaları ikinci oyunun büyük bir spoilerını vermiş. Daha sonra fark ettim. Zetsubou-hen'de az buçuk spoilerlıyor gerçi... Normal olarak.

Öncelikle büyük bir kısım, "Bu ne biçim bölümdü, sırf öğrencileri toplama üzerineydi!" diyecektir. Haklılardır ancak ben nedense eğlendim bu kısımda, normal bir anime olsa bende aynı şekilde tepki verirdim. Ama ikinci oyunun karakterlerini tekrar görebilme heyecanı gözlerimi boyadı, seriyi az çok takip edip oyunları oynayanlarda aynı şekilde hissetmiştir diye umuyorum.

Üstteki paragrafta kurduğum cümle doğru bu arada, ilginç birkaç şey olsa da genel olarak Mirai-hen'de de gördüğümüz Yukizome'nin öğretmen olarak sınıfa gelmeyen öğrencileri (Kuzuryuu, Mahiru, Hiyoko, Sonia ve Mikan dışında herkes oluyor bu.) sınıfa bir şekilde getirmesini içeriyor. Buna rağmen ben bayağı eğlendim, ancan dediğim sebepten ötürü de olabilir. 
Yine de yazı boyunca yüzlerce defa söyleyeceğim şeyi söylüyorum, tüm karakterleri tekrar görebilmek harikaydı!


Bölüm hakkında aşırı fazla şey söylemek istemiyorum, söyleyemem de zaten çünkü basit bir bölümdü. (Kısacık bir sahne hariç.)
O yüzden ilerleyen bölümlerde neler olabileceğini ve hangi karakterleri görebileceğimiz hakkında tahmin yürütmeye çalışacağım.

İlk olarak kısa sahneden başlayalım, kapanış şarkısından sonra (Kapanış şarkısını Megumi Ogata söylüyor bu arada, kulaklarım çok mutlu.) bir grup insan masada oturuyor ve Hinata'nın dosyasını görüyoruz. "Eee, ne var bunda?" diyecekler için açıklayayım. İkinci oyunda Kamukura Izuru ve Hinata Hajime'nin bir olayı vardı. Kamukura Izuru diye adlandırılan kişinin beynini Hinata'ya aktarma durumları gibi bir şeyler oluyor yanlış hatırlamıyorsam.


Peki bu neden yapılıyor?

Bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere Hinata'nın bir yeteneği yok. Bu yüzden akademi "Umut Yerleştirme Planı" adı verilen deney benzeri bir şey gerçekleştiriyor ve Izuru'yu Hinata'ya aktarıyor? Bu kısmı inanın bende tam olarak bilmiyorum. Ama bunun nasıl olduğunu göstereceklerdir, bende o zaman çok daha iyi anlayacağım.

Bunun dışında nedense Monoka'yı da bir yerlerde göreceğiz gibi geliyor, ilk bölümlerde olmasa da son bölümlere doğru görebiliriz. (Bilmeyenler için Monoka Another Episode'un baş kötü karakteri(?)

Odaklanma problemi yaşamaya başladım.. Açılış şarkısı hakkında kısaca fikrimi söyleyip bitiriyorum. Mirai-hen'in açılış şarkısı kadar sevmesem de Zetsubou-hen'in açılışı da güzeldi. Beğendim. (Y)

Pekala, benden bu kadar.
Haftaya görüşürüz umarım, yani hastalıktan ölmezsem. Bayağı hasta olacak gibi hissediyorum çünkü, normalden daha fazla sık uykum geliyor falan..
Neyse, kendinize iyi bakın~!

Yaşasın fanservice
Not; Bu arada tahmin ettiğim gibi bir Mirai-hen, bir Zetsubou-hen şeklinde izlemek gerekiyormuş. Daha Zetsubou-hen'in başında, Mirai-hen'in bölüm sonu spoilerını verdi. No Spoiler, Yes Life.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder