21 Temmuz 2016 Perşembe

Danganronpa 3; The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen | 2. Bölüm Yorumu/Özeti

Herkese merhaba!
Akşam 7'ye doğru bölüm ingilizce altyazılı olarak çıktı. Anlamsız uzun süren indirme işleminden sonra, sonunda izledim ve buradayım! (Evet, animeleri indirerek izliyorum. Anlamsız bir alışkanlık.)

And my life.
Mirai-hen ne kadar ciddi ve gizemli ilerliyorsa, Zetsubou-hen o kadar sakin(?) ilerliyor. Yani Mirai-hen için yaptığım o büyük teori kısmını Zetsubou-hen için yapamıyorum.
Ama minik teorilerimiz var tabii ki! Hiç eksik olurlar mı?

Daha önceki yazıda da söylemiştim ancak 2. oyunun karakterlerinin okul hayatını görebilmek cidden güzel. (Neden mi? Çünkü favorim 2. oyun.)

Bu bölümde de o okul hayatı devam ediyor. Bu bölüm Chiaki bir tık daha ön plandaydı, en sevdiğim. İlginç olan Komaeda'da ilk bölüme göre biraz daha ön plandaydı, çöpler arkaplanda kalmalı. :(
(love-hate arkadaşlar love-hate)

Onun dışında...
Bu bölüm çok lewd..  Ama komikti şimdi, herkesi "o şekilde" görmek, hehe.. Hiyoko hala küçük bir şeytan.

Aydınlanan Chiaki xD

Bir de yine kapanış şarkısı sonu sahnesi vardı bu bölüm. (Herhalde her bölüm sonu olacak çünkü ısrarla bölümün içine koymayı reddediyorlar. Önemli bir yer orası!)
Bu seferki bayağı epikti.

Çünkü önemli sayılabilecek bir karakter geldi. Cidden beklemiyordum bir de, aklımın ucundan bile geçmemişti.
Kuzuryuu Natsumi.

Şimdi Kuzuryuu bir yerden tanıdık mutlaka gelmiştir. İkinci oyunun karakterlerinden ve animede de bulunmakta. Peki Natsumi kim?
İkinci oyunun 2. Bölümünde gördüğümüz bir karakter aslında. Kuzuryuu Fuyuhiko'nun kız kardeşi Natsumi.
İsim olarak hiç bilmiyordum ama görünce direkt tanıdım. "Aa bu Fuyuhiko'nun kız kardeşi!" diye.
Ama bir sorun var.

Neden Reserve Course Student? -türkçeye çevirmeye üşenmek-
Çünkü Fuyuhiko ikinci oyunda free time eventlerinin birinde Ultimate Little Sister olduğundan bahsetmişti.
Hmm, işler ilginçleşiyor gibi.. Umarım bir sonraki bölümde azıcık da olsa bu kısımları da bölümün "içinde" görebiliriz. 5-10 saniye görmek yetmiyor bana. (Her ne kadar iç açıcı olmayan kısımları Mirai-hen'de bolca görsek ve slice of life türü şeyleri sevsem de bu Danganronpa millet, daha fazla umutsuzluğa ihtiyacımız var!)


Pekala, daha fazla söyleyeceğim "ilginç" bir şey kalmadı.
Bu yazıyı okuyan herkesten özür diliyorum. Her şey fazla aceleye geldi.
Kendinize iyi bakın, görüşürüz~!

Bazıları Natsumi'nin Hiyoko 2 olduğunu söylemiş.
Katılıyorum. (Y)


2 yorum:

  1. Mahiru'nun Reserve Course'daki arkadaşının(ki kendisi Satou olmalı) bahsi açılınca twilight'ın yakında çökeceğini anlamıştım ama bu kadar hızlı da beklemiyordum açıkçası...(Bir de Taylor Swift)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satou evet, unuttuğum için wikiyi biraz karıştırmıştım o sırada fark ettim.
      (Aynen, Taylor Swift.. Nereden çıktı merak etmedim değil agjdb)

      Sil