25 Temmuz 2016 Pazartesi

Danganronpa 3; The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen | 3. Bölüm Yorumu/Özeti

Herkese merhaba~!
Her gün her gün sıkıldınız ama bu konuda konuşabileceğim tek yer burası, o yüzden yapacak bir şey yok. Neyse, fazla uzatmadan başlayalım.

(Spoiler ve triggered tilki içerir.)


İlk olarak, BİLİN BAKALIM KİM DÖNDÜ!
Aoi Shrineları bozun millet, senaryoyu yazan abiler trolledi bizi!
Aoi yaşıyor yeeeey! (Domates sosuymuş, bıçak da oyunca bıçakmış.)

Peki kim öldü?
Great Gozu. :'D
Aslında ben çok üzülmedim çünkü benim aşırı sevdiğim bir karakter değildi.

Makoto'nun dehşet içerisindeki yüz ifadelerinde koleksiyon yapıyorum.
Bunun dışında bölüm genel olarak aşırı hızlı geçti. 10 dakika falanmış gibi hissettim.
Gerçi ben durup durup, Munakata'nın söylediği her şeye aşırı sinirlenip "MAKOTO'YA BUNU NASIL SÖYLERSİN?! (; ・`д・´)​" moduna girdiğim için bayağı stresli geçti.

Munakata bölüm boyunca "Boş boş konuşma len, salak Makoto!" şeklinde bir tavırda olduğundan sinir katsayım her geçen dakika arttı. -Dışarıdaki dünya farklıymış, gerçek umutsuzluğu kendi görmüşmüş. MAKOTO ORADA HALAY ÇEKİYORDU ZATEN. (; ・`д・´) (; ・`д・´) (; ・`д・´) - 

En son zaten bir saldırır gibi oldu ama dur bakalım.. Bence izlendikleri için öyle davranıyor. Ne kadar asshole gibi davransa da belki bir sebebi vardır diye düşünüyorum. 

Eğer gerçekten tam bir asshole ise ve Makoto'ya öldürme amaçlı saldırdıysa illa biri gelip kurtarır, ana karakter o. Daha 3. - 4. bölümden ölmez.

Munakata'nın artık hain olduğunu pek düşünmüyorum, öyle olsa çok basit olurdu. (Ama yine de şüpheli. Kimseye güvenmemek gerek.)
Daha çok animenin hangi tarafta olduğu belirsiz, umutsuzluk ile "savaşmaktan" başka bir seçeneğin olmadığını düşünen güce kafayı takmış bir karakteri bana göre.


Şüpheli listesi hemen hemen aynı, bizim üçlü (Kirigiri, Aoi, Makoto) dışında çoğu kişi. Zetsubou-hen'de de bulunan Kizakura Kouichi çok şüpheli gözüküyordu. Hain çıkmamasını umut ediyorum çünkü animede bulunan tek karizmatik karakter yapmayın.. Seslendirme sanatçısı da birçok animede duyduğumuz bir ses tonu ve... Aşırı karizmatik..

Gekkougahara ve Aoi'nin yapmaması gereken eylemi öğrendik bir de. (Gerçi Gakkougahara bilekliğini göstermedi ama olsun.) 
Gekkougahara'nın yapmamasını gereken eylemi sağa dönmek, Aoi'nin ise yumruk veya tekme yemek. En tehlikeli kimin tabii ki de biliyoruz. : )

Kirigiri ve Ryouta'nın ne onu merak ediyorum, ikisi de söylemedi çünkü.. Elbet bir yerde çıkacak o! Tilki bir şekilde öğrenecek onu!
Bu arada...
Küt küt atıyoor kalbiim~
(Bu bir şarkıdır, cidden böyle bir şarkı var.
Neden bildiğimi bilmediğim şarkılardan biri.)
Ucundan da olsa Kamukura Izuru gördük.
Mutluyum, mutluyuz..

Bir detay öğrendim bu sahnede, daha önce arkadaşım ile 2. bölümü tartışırken ikinci oyunun karakterlerinin, birinci oyunun karakterlerinden daha büyük olabileceğini söylemiştim. Bu doğru çıktı. Makoto, Izuru ve diğer Ultimate Despair'lar hakkında konuşurken senpai dedi.
Yani düşündüğüm şey doğru çıktı ve bu yüzden mutlu hissediyorum, yeey!
(Mirai-hen'in ikinci oyundan sonrasını anlattığı zaten belliydi, oraya girmeyeceğim.)

Ruruka ve Izayoi hala sinir bozucular. (fukboi & fukgurl)
Seiko.. Seiko'ya bir haller oldu, Ruruka ve Izayoi'yi kovalamaya başladı. Bir ihanet konusu falan geçti orada. (Seiko, Ruruka'ya bir ilaç vermiş sonra kötü bir şey olmuş?)

Ryouta'yı görünce yavru köpek görmüş gibi oluyorum.
Çok tatlısdfsdfj
Juuzou'nun Kirigiri'ye sandalye attığı kısıma diyecek lafım yok.
SANDALYE ATTI YA.
S A N D A L Y E.

Son olarak,

Bu nedir?!
Munakata'nın sesi gibi ama daha farklıydı. N E  O L U Y O R ?!
Bu bölüm başım ağrıdığından olsa gerek daha çok mindfuck yaşadım. En büyüğü de buydu..

*triggered tilki alert* Gelecek hafta Pazartesi günü Munakata'nın gerçek asshole olup olmadığını öğreniriz artık. Lanet pislik. (; ・`д・´) *triggered tilki alert*

İyice dengesizleştiğime göre artık bu yazıyı bitirmenin sonudur.
Kendinize iyi bakın~!

2 yorum:

  1. Şimdi Kodaka'nın bu yaptığı bir çeşit sosyal deney miydi, anime ana karakterlerinin bulundurduğu plot armor'a satirik bir gönderme miydi yoksa sadece interneti altüst edip gülmek miydi çıkaramadım (muhtemelen üçüncüsü gerçi). Sadece anlığına bir troll olabilir ama bununla Gozu'nun yasak hareketi arasında bağlantı kurmaya çalışan insanlar da var, bir açıklamaya bağlarlar umarım?
    Aslında şahsen Munakata'nın düşünce şeklinin Naegi'ninkine iyi bir rakip olduğunu düşünüyorum ve sürekli "benim umutsuzluğum senin umutsuzluğunu döver" tarzı takılsa da onun yazarların sadece nefret kaynağı olsun diye yaratmadıklarını umuyorum, en azından DR gibi bir seride. (Ne yazık ki Juuzou için aynı fikirde değilim, sadece drama yaratmak için var gibi, ama o sandalye sahnesine benim de lafım yok)
    Son olarak gördüğüm muhteşem(!) bir teori Ryouta'nın mastermind olduğunu ve SHSL animatör olarak bütün bu animeyi kendisinin çizdiğini söylüyordu, DR bile bu kadar meta olamaz ama neden olmasın?
    (Neredeyse roman yazdığım için kusuruma bakma Kitsune!! ve diğer yazıyı heyecanla bekliyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnterneti alt üst etmekti diye düşünüyorum, ortalık bayağı karıştı ve ben "YOLO" şeklinde milleti izliyordum. Gozu'nun yasak hareketi ile ilgili.. Öğrendiğimizde belli olacaktır. Onunla alakası vardır elbet, katil Aoi'yi boşuna o şekle sokmamıştır. (Bu işin içinde bir iş var olayı?)

      Munakata iyi bir rakip dediğin gibi, umut/umutsuzluk anlayışı farklı olsa da bir yandan da benzer karakterler. Ancak sakinliğimi böyle karakterlere karşı koruyamadığımdan, "Sen nasıl bunu dersin?!" moduna giriyorum. (Zeus yardımcım olsun.)
      Juuzou animeye sandalye fırlatmak için geldi bence, hayır Nekomaru gibi daha iri yarı bara karakterlerimiz bile bu kadar şiddet içerikli değildi. Bir anda sandalye atmak...

      O teori aşırı geldi bana sdsdfhjd Öyle bir şey olursa benim açımdan çok sinir bozucu olur. Şu "Karakter bir anda uyanır ve her şey rüyadır. Aslında hiçbir şey olmamıştır." tarzı bir son benim istediğim türde bir son değil.
      Bana güzel bir şey veriliyor ama sonra "Hıh, bunu geri alıyorum. Elin bomboş kal." deniliyor gibi. Ama Ryouta ile ilgili belki minik belki büyük bir olay vardır.

      (Önemli değil, yorumunu zevkle okuyorum ben. Roman yazmışsın yazmamışsın hiç sorun değil. Birileriyle bu konuları paylaşmak düşünceleri belirtmek hoş oluyor. Yorumun için teşekkürler~)

      Sil